اخبار داغ

سپاه روح الله 1000 ویژه برنامه طی دهه‌ فجر اجرا می کند

سپاه روح الله 1000 ویژه برنامه طی دهه‌ فجر اجرا می کند
جانشین فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: سپاه روح الله با همکاری بسیج در سایر شهرستان های استان بیش از یک هزار برنامه پیش بینی کرده است که در حوزه های فرهنگی، اجتماعی، عمرانی، ورزشی و علمی تقسیم بندی می شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیارآفتاب؛ سرهنگ پاسدار محسن گلشن زاده جانشین فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی امروز در نشست خبری برنامه های دهه فجر، ضمن تسلیت به مناسبت ایام شهادت حضرت زهرا(س) و گرامیداشت یاد و خاطر شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای انقلاب اسلامی گفت: انقلاب اسلامی بزرگترین نعمت خداوند به ملت ایران است که امروز همه و حتی مردم سایر مناطق هم از وجود انقلاب اسلامی بهره مند می شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیارآفتاب, دیارآفتاب, دیارآفتاب,

گلشن زاده، پنج رکن اسلام ناب محمدی، عدالت محوری، دشمن ستیزی، ساده زیستی و مردم سالاری دینی را در انقلاب اسلامی به عنوان پایه و اساس عنوان کرد و افزود: باید به این ۵ رکن اهمیت داده شود و آنها را برای نسل جوان تبیین کنیم تا به عنوان آینده سازان این کشور بتوانند آنها را حفظ کنند.

,

وی ادامه داد: سپاه روح الله با همکاری بسیج در سایر شهرستان های استان بیش از یک هزار برنامه را انجام خواهد داد که در حوزه های فرهنگی، اجتماعی، عمرانی، ورزشی و علمی تقسیم بندی می شوند.

,

گلشن زاده اظهار کرد: گلباران قبور مطهر شهدا، سرکشی از خانواده های معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان، یادواره های شهدا، اعزام دانش آموزان به مناطق عملیاتی راهیان نور، مسابقات ورزشی، مسابقات علمی و فرهنگی در سطح استانی و کشوری، بازدید از موزه، دیدار با ائمه جمعه، اردوی تربیتی مشهد مقدس برای خانواده های شهدا، اردوی تربیتی بهنام محمدی، حضور پیشکسوتان در مدارس استان، میزهای خدمت با حضور مدیران به جهت رفع مشکلات مردم در مساجد، کرسی های آزاد اندیشی، حضور بسیجیان در نماز جمعه، همایش طلاب و روحانیون، برنامه های کارگری در صنایع و کارخانجات استان و ... از جمله برنامه های مهم در ایام دهه فجر است.

,

جانشین فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با اشاره به اینکه کلیه واحدهای تخریب شده در سیل امسال در دهه فجر امسال به بهره برداری می رسد، بیان کرد:۴۰۰ واحد مسکونی توسط گروه های جهادی که از سیل تخریب شده بودند بخشی از آنها تحویل داده شده بود و باقی آنها نیز در ایام الله دهه فجر تحویل داده می شوند.

,

وی اضافه کرد: همچنین مهمترین برنامه که از مجموعه برنامه های کنگره نقش امام خمینی در دفاع مقدس و ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی است اجلاسیه خادمین شهدا با دو هدف تکریم و تجلیل از دست‌اندرکاران کنگره و تبیین دستاوردهای کلی کنگره در 17 بهمن ماه با سخنرانی سردار حسین دهقان وزیر سابق دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و مداحی حاج مهدی سلحشور و با حضور جمعی از فرماندهان و مسئولین ارشد کشوری در مصلی بیت المقدس شهر اراک برگزار می شود.

,

گلشن زاده افزود: جمعیت پیش بینی شده برای اجلاسیه خادمان شهدا بیش از ۳ هزار نفر است و تاکنون بیش از ۲۵۰۰ نفر در ذیل برنامه های کنگره کمک کرده اند.

,

جانشین فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی بیان کرد: در کنار اجلاسیه خادمین شهدا برنامه های مختلفی از جمله نمایشگاه دستاوردهای کنگره، برگزاری تئاتر و سرود پیش بینی شده است.

,

وی خاطرنشان کرد: با هماهنگی شهرداری اراک بنا بر این داریم یکی از خیابان های بزرگ و اصلی در اراک را به نام شهید سلیمانی نامگذاری کنیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه