اخبار داغ

معاون عمرانی استاندار مازندران خبر داد؛

افتتاح حدود 700 پروژه عمرانی طی دهه فجر در مازندران

افتتاح حدود 700 پروژه عمرانی طی دهه فجر در مازندران
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران با بیان اینکه حدود 700 پروژه طی ایام دهه فجر امسال در استان به افتتاح و بهره‌برداری خواهد رسید؛ گفت: جزئیات کامل این پروژه‌ها هفته آینده اعلام می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی رازجویان در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ در پاسخ به این سوال که در دهه فجر امسال در استان مازندران چند پروژه عمرانی افتتاح خواهد شد؛ اظهار کرد: با توجه به آمار جمع بندی شده از دستگاه‌ها و ارگان‌های دولتی استان، حدود 700 پروژه طی ایام دهه فجر در استان به افتتاح و بهره‌برداری خواهد رسید.

وی افزود: این پروژه‌ها با اعتباری بالغ بر یک هزار و 800 میلیارد تومان احداث و به مرحله بهره‌برداری رسیده‌اند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران با این توضیح که جزییات کامل این پروژه‌ها طی هفته آینده اعلام خواهد شد؛ خاطرنشان کرد: مراسم کلنگ زنی حدود 40 پروژه با اعتباری حدود 450 میلیارد تومان نیز طی این ایام با حضور مقامات کشوری انجام می‌شود.

رازجویان متذکر شد: بیشترین اعتبارات تخصیص یافته در این پروژه‌ها مربوط به بخش صنعت و معدن و در رده بعدی به بخش میراث فرهنگی و گردشگری تعلق دارد.

گفتنی است معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران پیش از این در گفت‌وگو با بلاغ در 13 آذر ماه امسال از وجود 5 هزار پروژه نیمه تمام در استان خبر داده بود.

بنابراین گزارش، طی سال گذشته، در ایام دهه فجر 766 پروژه با اعتباری بالغ بر یک‌هزار و 40 میلیارد تومان به بهره‌برداری رسیده بود.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه