اخبار داغ

سودای صندلی ریاست، اعضای شورای شهر مهدیشهر را به محکمه کشاند؟

سودای صندلی ریاست، اعضای شورای شهر مهدیشهر را به محکمه کشاند؟
این پرسش در افکار عمومی مردم مهدیشهر وجود دارد که این همه اختلاف‌ در شورای شهر مهدیشهر بر سر چیست؟
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت، برخی شنیده‌ها حکایت از آن دارد که دو تن از اعضای شورای شهر مهدیشهر از سه عضو دیگر این شورا به دادگاه شکایت کرده‌اند!

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

ظاهرا ماجرا به انتخابات هیأت رئیسه شورا در یکم شهریورماه سال جاری مربوط می‌شود. در تاریخ مذکور، انتخابات هیأت رئیسه شورای شهر مهدیشهر برگزار می‌شود و یکی از اعضای شورا بر اساس قوانین، به عنوان رئیس، انتخاب می‌شود و طبعا رئیس سنی شورا و دیگر اعضا به انتخاب صورت‌گرفته تمکین می‌کنند و این امر به طور رسمی در صورتجلسه قید و ثبت می‌شود.

,

اما به فاصله کوتاهی، سه تن از اعضا نسبت به نتیجه انتخابات اعتراض و اعلام می‌‌کنند که انتخابات صورت‌گرفته باید باطل شود. گفته می‌شود که پس از این اعتراضات، اعضای معترض در صورتجلسه مذکور هم تغییراتی ایجاد می‌کنند! یکی از اشکالاتی که اعضای معترض بر فرایند مذکور وارد دانسته بودند، عدم مشخص کردن رئیس سنی به طور رسمی بوده است.

,

ظاهرا اعضای شورا صورتجلسه مذکور را با تغییراتی که در آن ایجاد کرده بودند، به فرمانداری مهدیشهر ارائه می‌کنند! چنان‌که شنیده می‌شود فرماندار سابق مهدیشهر نیز در این ماجرا ورود می‌کند و جانب اعضای معترض که خواستار ابطال انتخابات بوده‌اند را می‌گیرد. پس از این، سه عضو معترض، به حل اختلاف شهرستان و استان مراجعه می‌کنند.

,

دو عضو دیگر نیز به سبب دست بردن اعضای معترض در صورتجلسه به محکمه شکایت می‌برند! این کشمکش‌ها در حالی صورت می‌گیرد که ریاست شورا اساسا اختیارات ویژه‌ای ندارد! اینک این پرسش در افکار عمومی مردم مهدیشهر وجود دارد که این همه اختلاف‌ بر سر چیست؟ و با این همه اختلاف، اعضای شورا فرصت می‌کنند که به مشکلات شهر بپردازند؟

,

چندی قبل هم موضوع استعفای شهردار و پذیرش شبانه این استعفا، پرسش‌های فراوانی را در اذهان مردم برانگیخت؛ پرسش‌هایی که هنوز هم پاسخ‌های روشنی برای آن ارائه نشده است. مردم مهدیشهر می‌پرسند دلایل اصلی استعفای شهردار سابق مهدیشهر چیست؟ و آیا اختلاف استانداری با شهردار مهدیشهر صحت دارد و اگر صحت دارد موضوع از چه قرار بوده است؟

,

کوتاه سخن؛ آیا اعضای شورای شهر مهدیشهر درباره شکایت مذکور به افکار عمومی توضیح می‌دهند؟

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه