اخبار داغ

فرمانده انتظامی کرمانشاه خبر داد؛

کشف ۶۵ کیلوگرم شیشه/ انهدام یک باند مواد مخدر

کشف ۶۵ کیلوگرم شیشه/ انهدام یک باند مواد مخدر
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از کشف ۶۵ کیلوگرم شیشه و انهدام یک باند مواد مخدر در این استان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرصادنیوز سردار علی‌اکبر جاویدان ظهر امروز پنج شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان پس از اطلاع در خصوص فعالیت یک باند و اینکه قصد انتقال مقدار زیادی شیشه به کرمانشاه را دارند، رسیدگی به موضوع را در دستور کار قرار دادند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز,

وی افزود: مأموران چند روزی فعالیت این باند را در استان‌های شرقی کشور زیر نظر داشتند تا اینکه اعضای آن بوسیله یک دستگاه خودروی سمند نسبت به انتقال محموله مورد نظر به کرمانشاه اقدام کردند.

,

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: در همین راستا مراقبت‌های لازم به عمل آمد و پس از مدتی تعقیب نامحسوس در ورودی شهر کرمانشاه نسبت به توقیف خودروی حامل مواد مخدر اقدام شد.

,

این مقام انتظامی بیان داشت: در بازرسی از خودروی سمند توقیفی، ۶۵ کیلوگرم شیشه کشف و هر پنج عضو این باند که چهار نفر آقا و یک خانم بودند، دستگیر شدند.

,

وی افزود: متهمان دستگیر شده برای صدور احکام لازم تحویل مراجع قضائی شدند.

,

 

,

رشد ۸ صدری کشفیات مواد مخدر در کرمانشاه

, رشد ۸ صدری کشفیات مواد مخدر در کرمانشاه,

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در ادامه و با تاکید بر اینکه مبارزه با پدیده مواد مخدر یکی از اولویت‌های مهم کاری پلیس به شمار می‌رود، گفت: برخورد با این پدیده خانمان سوز نیازمند کمک و همراهی سایر دستگاه‌های اجرایی است.

,

وی تصریح کرد: از ابتدای سال جاری تا روز ۱۰ بهمن بیش از ۲ تن و ۳۱۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان کشف شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۸ درصد رشد نشان می‌دهد.

,

سردار جاویدان همچنین از انهدام ۲۶ باند تهیه و توزیع مواد مخدر خبر داد و گفت: در این راستا ۶ هزار و ۱۳۵ نفر از قاچاقچیان، خرده فروشان، مشارکت کنندگان و حمل کنندگان مواد مخدر نیز دستگیر شده‌اند.

,

این مقام انتظامی در پایان با اشاره به دستگیری ۲ هزار و ۵۴۲ معتاد در استان از ابتدای سال جاری تاکنون، گفت: به شرط فراهم بودن زیر ساخت‌ها و محل مناسب برای نگهداری این افراد، پلیس این توان را دارد که ظرف مدت ۴۸ ساعت همه معتادان متجاهر را از سطح خیابان جمع آوری کند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه