اخبار داغ

مدیرکل صداوسیمای آذربایجان‌غربی عنوان کرد؛

ساخت ۱۴ هزار دقیقه برنامه انتخاباتی در صداوسیمای آذربایجان‌غربی/ ۲۶۵ پروژه آماده افتتاح در سراسر استان داریم

ساخت ۱۴ هزار دقیقه برنامه انتخاباتی در صداوسیمای آذربایجان‌غربی/ ۲۶۵ پروژه آماده افتتاح در سراسر استان داریم
مدیرکل صداوسیمای آذربایجان‌غربی، از ساخت بیش از ۱۴ هزار دقیقه برنامه با محوریت انتخابات مجلس در این سازمان خبر داد و گفت: این میزان برنامه شامل ۷۹۳۰ دقیقه برنامه در بخش صدا و ۶۲۲۰ دقیقه برنامه در بخش سیما است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اروم‌نیوز، مسعود مجرد صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استانی، اظهار داشت: دوره کنونی در کشور را می‌توان با تعبیر «جنگ هیبریدی» نام برد که رسانه‌ها در این میدان نقش اساسی برای برخورد با تحریکات دشمن و نیز تلاش‌ها برای نارضایتی مردم دارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم‌نیوز,

وی، افزود: دشمن از هیچ تلاشی در زمینه ناامیدسازی مردم و مایوس سازی مردم عقب نمی‌نشیند و از هر روشی برای ناامن سازی کشور استفاده می‌کند، در این زمینه باید توجه رسانه‌ها به اقدامات امیدوارکننده مسئولان نظام باشد.

,

مدیرکل صداوسیمای آذربایجان‌غربی، با اشاره به اینکه برگزاری انتخابات باشکوه زمینه‌ساز مهجوریت دشمنان خواهد بود، از آمادگی این سازمان برای استقبال از ایام انتخابات خبر داد و گفت: صداوسیما با رویکرد برگزاری باشکوه اولین دوره انتخابات در چهل ساله دوم انقلاب اسلامی، تعامل مناسب با قوای ۳گانه و دستگاه‌های دخیل در برگزاری انتخابات، روشنگری برای انتخاب اصلح و نیز تبیین شرایط نماینده اصلح برای مردم به استقبال ایام انتخابات رفته و با تولید برنامه‌های متنوع در بخش‌های صدا و سیما تلاش خود را در این راستا انجام می‌دهد.

,

وی، ابراز داشت: برنامه‌های انتخاباتی در صداوسیما از آبان ماه آغاز شده و در این مدت در بخش سیما، ۲۶۰۰ دقیقه برنامه تولید شده و پیش‌بینی ما برای این بخش، تولید ۶۲۲۰ دقیقه برنامه تا ایام انتخابات است. از جمله مهم‌ترین برنامه‌های تولیدی در سیمای مرکز استان می‌توان به «فردای بهتر» و «نسل انقلاب» اشاره کرد که به تبیین و تشریح شرایط نمایندگی و انتخاب اصلح می‌پردازند.

,

مجرد، ادامه داد: همچنین در بخش صدا، تاکنون ۳۸۹۰ دقیقه برنامه تولید شده و پیش‌بینی برای تولید ۴۱۷۵ دقیقه تا ایام انتخابات داریم.

,

وی، عنوان کرد: همچنین در بخش صدا، میان‌برنامه‌هایی در نظر گرفته شده که نظرات مردمی در زمینه انتخابات و نیز ارائه راهکار شناخت نمایندگان اصلح را انجام می‌دهند.

,

مدیرکل صداوسیمای آذربایجان‌غربی، مجموع اقدامات این سازمان برای ایام انتخابات را بیش از ۱۴ هزار دقیقه دانست و از آمادگی تمام نیروها و عوامل برای پوشش مطلوب انتخاباتی خبر داد.

,

وی، همچنین در بخش دیگری از سخنان خود، با اشاره به عملکرد معاونت‌های مختلف مرکز، گفت: تهیه و تولید مستندهای خبری، گفتگوی ویژه خبری، ارائه مطالبات واقعی مردم به مسئولان، تولید بسته‌های ویژه خبری با محوریت دهه فجر و انتخابات، ارائه تحلیل‌ها و اخبار به مدیران و مسئولان مربوطه و نیز استفاده از پتانسیل‌های شهرستانی برای استخراج مطالبات مردمی در دستور کار معاونت خبر واحد قرار دارد تا به این ترتیب زمینه برای داشتن انتخابات مطلوب فراهم شود.

,

مجرد، از تولید ۱۸ قطعه موسیقی در طول سال‌جاری توسط صداوسیمای آذربایجان‌غربی خبر داد و بیان داشت: تعهد ما تولید ۱۵ قطعه بود که تاکنون ۱۸ مورد تولید شده و در این زمینه بیشتر توجهمان موضوعات اثرگذار انقلابی و نیز فولکلور استان بوده است.

,

وی، خاطرنشان کرد: تولید قطعه موسیقی با محوریت سردار سلیمانی هم در مراحل پایانی قرار دارد و در آینده نزدیک از آن رونمایی خواهد شد.

,

مدیرکل صداوسیمای آذربایجان‌غربی، انجام نظرسنجی‌های مختلف در ایام سال را از اقدامات اثرگذار صداوسیما عنوان کرد و گفت: نتایج این نظرسنجی‌ها در اختیار مسئولان مربوطه قرار داده می‌شود و بر اساس آن در تولیدات محتوایی اولویت‌بندی می‌کنیم.

,

وی، در زمینه تلاش‌های صداوسیما در ایام شهادت سردار سلیمانی، ابراز داشت: در این مدت ۳ هفته از شهادت سردار، بیش از ۴ هزار دقیقه تولید داشته‌ایم که در راستای زنده نگه داشتن یاد و نام ایشان و نیز پوشش برنامه‌های مختلف از تشییع پیکر در استان‌های مختلف و نیز عراق تا برنامه‌های اجرایی در استان بوده است.

,

مجرد، با اشاره به اینکه هم اکنون ۲۶۵ پروژه جهت افتتاح در سطح استان وجود دارد، از آمادگی برای افتتاح آن‌ها با حضور مسئولان کشوری خبر داد و تصریح کرد: میزان بودجه این پروژه ها ۳۴ میلیارد تومان است که در بخش روستایی تا حد زیادی آغاز به فعالیت کرده‌اند و آیین افتتاح رسمی آن‌ها با حضور مقامات ارشد انجام می‌شود.

,

وی، از توجه به قومیت‌های مختلف در صداوسیمای آذربایجان‌غربی نیز خبر داد و گفت: خوشبختانه با توجه به وجود اقلیت‌ها دینی و نیز قومیت‌های مختلف در استان، برنامه‌های با زبان محلی در این بخش تقسیم شده و به نسبت مناسب توزیع می‌شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه