اخبار داغ

سردار حسن زاده خبر داد:

اجرای هزاران ویژه‌برنامه دهه فجر در استان تهران

اجرای هزاران ویژه‌برنامه دهه فجر در استان تهران
فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء علیه‌السلام استان تهران ویژه‌برنامه‌های بزرگداشت چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران را تشریح کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه خبری تهران نیوز، سردار حسن حسن زاده لحظاتی قبل در نشست خبری دهه مبارک فجر اظهار داشت: چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به‌واسطه نخستین سال گام دوم انقلاب اسلامی است از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی با بیان این‌که محور برنامه‌های دهه فجر امسال مساجد، مدارس و محلات است، گفت: به‌دلیل این‌که کانون‌های اصلی شکل‌گیری انقلاب اسلامی مساجد، مدارس و محلات است، محوریت برنامه‌های امسال دهه فجر سپاه حضرت سیدالشهداء علیه‌السلام در این کانون‌ها است، علی‌رغم این‌که برنامه‌های سپاه و بسیج تمام اقشار را دربر می‌گیرد.

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء علیه‌السلام استان تهران عنوان کرد: کاروان‌های بهشت نور که اقشار مختلف جامعه با حضور در گلزار شهدای بهشت زهرا سلام‌الله علیها که بزرگترین

وی با اشاره به دمیده شدن روح تازه به انقلاب اسلامی با شهادت شهید سپهید حاج قاسم سلیمانی افزود: ۲۲ بهمن ماه امسال که مصادف با اربعین سیدالشهدای مقاومت است، قطعاً شاهد حضور گسترده و فراگیر تمام اقشار در راهپیمایی بزرگ ۲۲ بهمن خواهیم بود و راهپیمایی امسال از حال و هوای خاصی برخوردار است و حضور مردم بسیار گسترده است.

سردار حسن زاده بیان داشت: امسال تمام مساجد و پایگاه‌ها و سپاه‌های شهرستانی در هر ۱۰ شب شاهد برگزاری برنامه‌های محوری شهرستانی با حضور پرشور اقشار مختلف جامعه هستند.

وی با اشاره به افتتاح پروژه‌های عمرانی سپاه پاسداران در طرح محرومیت زدایی گفت: در ماه گذشته با حضور فرمانده سپاه پاسداران ۲ هزار و ۸۲۶ پروژه عمرانی سپاه حضرت سیدالشهداء علیه‌السلام استان تهران افتتاح شد.

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء علیه‌السلام با اشاره به طرح محلات اسلامی خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۱۲۵ محله استان تهران طرحی با عنوان محلات اسلامی در حال برگزاری است و روز ۱۴ بهمن ماه همایش علمی با این موضوع برگزار می‌شود و در این همایش که ۱۲۵ مقاله و ۲۵ فیلم و چندین کانال به آن ارسال شده است، مدلی علمی برای رفع مشکلات محلات ارائه خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه خبری تهران نیوز،,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه