اخبار داغ

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان:

امنیت مرز‌ها؛ خط قرمز نیرو‌های مسلح است

امنیت مرز‌ها؛ خط قرمز نیرو‌های مسلح است
فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان ضمن قدردانی از مجاهدت، فداکاری و هوشیاری رزمندگان اسلام در مناطق سخت و صعب‌العبور مرزی گفت: امنیت مرز‌ها خط قرمز نیرو‌های مسلح کشور است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  کُردتودی، سردار سید صادق حسینی فرمانده سپاه بیت المقدس از ارتفاعات و مناطق مرزی سپاه در استان کردستان بازدید کرد و در جریان وضعیت و میزان آمادگی آنان برای تأمین امنیت مرز‌ها و مقابله با تهدیدات دشمنان و امنیت و آرامش مردم قرار گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی،,

سردار حسینی در این دیدار گفت:  هر چند بسیاری از مردم به چشم مرزبانان را نمی بینند اما آسایش و امنیت عمومی مردم به دلیل تلاش و مجاهدت خاموش  این رزمندگان می باشد.

,

وی امنیت را یکی از مهم‌ترین دستاوردهای انقلاب دانست و گفت: این امنیت به سادگی به دست نیامده که عده‌ای بخواهند آن را از بین ببرند.

,

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان با تاکید بر اینکه امنیت و آسایش ما در داخل کشور، مرهون رشادت‌ها و جان‌فشانی رزمندگان و مرزداران در نقاط مرزی است، تصریح کرد:  مرزداران با برقراری کامل امنیت در مرزهای کشور توانسته‌اند برگی زرین و افتخارآمیز در تاریخ میهن اسلامی برای خود ثبت کنند.

,

سردار حسینی گفت: حراست و پاسداری از مرزها توسط مرزداران غیور و توانا مثال زدنی و قابل ستایش بوده و امید است که این افراد بتوانند در تمامی مراحل پاسداری از این میهن اسلامی موفق باشند.

,

, ,

 وی ضمن قدردانی از مجاهدت، فداکاری و هوشیاری رزمندگان اسلام در مناطق سخت و صعب‌العبور مرزی گفت: امنیت امروز مرز‌ها خط قرمز نیرو‌های مسلح کشور است. 

,

, ,

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان در پایان گفت: دشمن باید بداند که نیروهای  مرزبانی  در هر شرایطی آماده دفاع از مرزهای  ایران اسلامی  هستند و این مهم را در طول سالهای اخیر به خوبی نشان داده اند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه