اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی مطرح کرد

نفوذی‌ها و مسئولان بی‌تفاوت عامل عدم‌تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی

نفوذی‌ها و مسئولان بی‌تفاوت عامل عدم‌تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی
آیت‌الله عبادی گفت: به دلیل وجود بسیاری از مسئولان بی‌تفاوت و کارشکنی نفوذی‌ها، آرمان‌های انقلاب اسلامی که پیاده‌کردن اسلام ناب‌محمدی و مضامین قانون اساسی ما است به هدف نرسیده و سرگردان هستیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، آیت‌الله سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند صبح امروز در جلسه دیدار با مدیران دستگاه‌های اجرایی اظهار کرد: امام خمینی (ره) فردی بی‌توقع اما متخصص بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان,

وی با بیان این‌که انقلاب اسلامی ایران معجزه بود، افزود: در بسیاری از کُتب شیعه و اهل‌سنت در مورد این‌که در دوران آخر الزمان شخصی از مشرق زمین قیام می‌کند و انقلابی بزرگی را رقم خواهد زد احادیث متعددی ذکر شده است.

,

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی عنوان کرد: آنهایی که با ائمه و معصومین(ع) همنشین بودند امتیازهایی دارند که مهمترین آن شنیدن احادیث معصومین(ع) است اما شماهایی که در این دوران زندگی می‌کنید امتیاز بالاتری دارید که علاوه بر شنیدن کلام رهبر خودش را می‌بینید.

,

آیت الله عبادی با اشاره به روایتی، بیان کرد: امید نجات دنیا به دست ایرانی ها است و این تا کنون ثابت شده است.

,

وی با بیان این‌که برخی از مشکلات مربوط به داخل کشور است، اظهار کرد: اگر ما از درون درست شویم دنیا جرات نمیکند علیه ما حرف بزند. مشکل از داخل کشور است که برخی از مفاسد حمایت می‌کنند.

,

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: ما نه تنها اهل فتنه نیستیم بلکه از فتنه نمیترسیم چون تا این فتنه ها نباشد نخاله‌ها دور ریخته نخواهند شد.

,

آیت الله عبادی تصریح کرد: خیال نکنید انقلاب اسلامی، خدا و اسلام به ما نیاز دارد. خیر ما به اینها نیاز داریم و نباید هیچ وقت به دلیل داشتن این نعمتها منت بگذاریم بلکه باید منت بکشیم.

,

وی با بیان اینکه مسئله پیروزی انقلاب اسلامی برای امام خمینی (ره) روشن بود، افزود: آیت الله شاه آبادی استاد امام به ایشان گفته بود انقلابی در ایران شکل خواهد گرفت و شما رهبر آن خواهید بود.

,

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی تصریح کرد: ما مسئولان و مردم باید حواسمان جمع باشد. پیروزی انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی معجزه بود.

,

آیت الله عبادی با بیان این‌که بنا است انقلاب اسلامی زباله ها را دور بریزد، خاطرنشان کرد: کسی بار انقلاب را به سر منزل خواهد رساند که با تقوا باشد وگرنه خودش دور خواهد افتاد.

,

وی خطاب به مسئولان تاکید کرد: شما باید بیش از پیش اراده‌های خود را قوی کرده و برای رسیدن به آرمان‌ها تلاش کنید.

,

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ادامه داد: آزمون و خطا کفایت می‌کند، تمام. ۴۰ سال اول تمام شد اگر ۴۰ سال اول را برای آزمون و خطا در نظر بگیریم تمام شده و بس است. اگر کسی می‌خواست ایمان بیاورد در این ۴۰ سال ایمان می آورد. در گام دوم باید صالح بود و عمل صالح انجام داد و وارد کار عملی شد.

,

آیت الله عبادی تصریح کرد: مسئولان قانون را پیاده کنند.

,

وی گفت: به دلیل وجود بسیاری از مسئولان بی‌تفاوت و کارشکنی نفوذی‌ها آرمان‌های انقلاب اسلامی که پیاده کردن اسلام ناب محمدی و مضامین قانون اساسی ما است به هدف نرسیده و سرگردان هستیم.

,

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: اراده و عمل مسئولان باید عمل به آرمان‌های انقلاب اسلامی باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه