اخبار داغ

یادداشت/علیرضا نظری

اقتصاد و معیشت اولویت کار مجلس یازدهم

اقتصاد و معیشت اولویت کار مجلس یازدهم
در این مرحله از اجرایِ نقشه ی دشمن ،بی تدبیری دولت مدعی تدبیردر کنار مجلس بی خاصیت و وکیل الدوله، بیشترین کمک را به اجرای نقشه دشمن کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا نظری طی یادداشتی نوشت:

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
با نگاهی به سیر تحولات کشور در طی یک دهه اخیر به خوبی مشاهده می شود دشمن ملت ایران همه مسیرهای فشار علیه  جمهوری اسلامی ، با هدف  سرنگونی و یا فرو پاشی از درون را بکار گرفته است  اقداماتی از قبیل ناامنی های داخلی و طرح تجزیه کشور، جنگ تحمیلی ، تهاجم فرهنگی ،هواپیما ربایی ،ترور و انفجار،جنگ نیابتی والبته بحول و قوه الهی در تمامی صحنه های گذشته با شکست مواجه شده است.
,
 
,
دشمن  پس از شکستهای پی در پی در طول چند دهه گذشته، قریب به یک دهه است که روی اقتصاد و معیشت مردم متمرکز شده است.
,
 
,
سردمداران نظام سلطه برای اجرایی کردن این نقشه (فشار از طریق اقتصاد و معیشت) عمدتا روی دو محور متمرکز شده اند ،اعمال تحریم های بقول خودشان فلج کننده از یکطرف، و امید به عوامل همسو با خودشان در داخل برای کمک به موثر واقع شدن نقشه های تحریمی.
,
 
,
گر چه تحریمها  صرفاً منحصر به یک دهه اخیر نبوده است، و از آغازین روزهای پیروزی انقلاب  ملت ایران آغاز شده است ولی سالهای اخیر،هدفمند و تشدید شده است.
,
 
,
بررسی ها نشان میدهد دشمنان در این دهه اخیر برای رسیدن به هدف خود اقشار متوسط و ضعیف جامعه که اتفاقاً صاحبان اصلی انقلاب هستند را مد نظر قرار داده اند، زیرا در فتنه سال 88 کانون اصلی اجرای برنامه دشمن روی طبقات مرفه و متمکن جامعه متمرکز شده بود که این طیف نتوانستند با میدان داری خود هدف دشمن که همان فروپاشی از درون بود را اجرایی کنند، ولی در  این مرحله جهت حرکت خود را بسمت همان صاحبان اصلی انقلاب یعنی طبقه متوسط و پایین دست تغییر داده اند.
,
 
,
 در این مرحله از اجرایِ نقشه ی دشمن ،بی تدبیری دولت مدعی تدبیردر کنار مجلس بی خاصیت و وکیل الدوله، بیشترین کمک را به اجرای نقشه دشمن کرد .
,
همین آقایان مدعی که تا قبل از روی کار آمدن خود،ریشه همه مشکلات را نا کارآمدی مدیران وقت قلمداد میکردند و تاثیر تحریمها را کمتر از بیست در صد جلوه میدادند  ب] یکباره فریاد بر آوردند که همه مشکلات امروز کشور بدلیل تحریم های خارجی است.و این در حالی است که عمده کارشناسان بر این باورند که عمده مشکلات معیشتی  امروز محصول خیانت ،نا کارآمدی  تصمیم سازان ،بکار گرفتن انسانهای پیر، فرسوده و غیر انقلابی در کشور است.
,
 
,
امید میرود بحول و قوه الهی  مجلس یازدهم ،مجلسی با اکثریتی توانمند ،شجاع ،انقلابی و جهادی شکل بگیرد و اولویت اصلی خود را بر روی پیاده سازی سیاست های ابلاغی اقتصاد مقاومتی از سوی رهبر معظم انقلاب و  ساماندهی اقتصاد و معیشت مردم  با استفاده از ظرفیت جوانان تحصیلکرد وبا افتخار کشورمتمرکز نماید.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه