اخبار داغ

نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان:

گام دوم انقلاب برای اجرا ریل‌گذاری شود/ احصا 600 مسئله مهم در استان زنجان

گام دوم انقلاب برای اجرا ریل‌گذاری شود/ احصا 600 مسئله مهم در استان زنجان
نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان با اشاره به عمر یک‌ساله بیانیه گام دوم، گفت: گام دوم برای اجرا ریل‌گذاری شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا؛ آیت‌الله علی خاتمی در جلسه دیدار مسئولان و مردم زنجان با تبریک دهه فجر به خدمت گذاران نظام اسلامی و مردم ولایی زنجان، اظهار کرد: خدا را شاکریم که در آغاز چهل و دومین سال روز پیروزی انقلاب اسلامی را در شعبه‌ای از دفتر مقام معظم رهبری جشن می‌گیریم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا,

وی با یادآوری سخنان خود در اولین خطبه نماز جمعه خود در زنجان، ابراز کرد: سرباز ولایت وابسته به یک جناح و حزب نیست و نماینده ولی‌فقیه باید جایگاه پدری خود را در جامعه حفظ کند.

,

نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان با اشاره به این سخن امام خمینی (ره) که شانیت ما در خدمت به این ملت است، تصریح کرد: باید از خدا بخواهیم که خدمت به مردم را از ما نگیرد.

,

وی با اشاره به اینکه جایگاه در این نظام مهم نیست و هر کس امکان خدمت دارد به مردم خدمت کند، عنوان کرد: خدمت به مردم اصل است و هرکس می‌تواند باید به مردم خدمت کند.

,

آیت‌الله خاتمی با اشاره به آموزه‌های امام خمینی (ره)، یادآور شد: ما شجاعت، ایمان، امید، سیاست، بصیرت و توکل را از امام خمینی (ره) آموختیم.

,

وی با اشاره به بیانات رهبری، خاطرنشان کرد: طبق فرموده مقام معظم رهبری امام خمینی (ره) آنچه را که ما برای طی راه در انقلاب نیاز داشتیم ترسیم کرد و به ما آموخت.

,

نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان در توصیه‌ای به مدیران، بیان کرد: صحیفه نور امام خمینی (ره) را در دفتر خود داشته باشید و حتماً آن را بخوانید و قطعاً این کتاب راهگشای مشکلات شما خواهد بود.

,

وی با اشاره به نیاز به شناخت دقیق خط امام (ره)، ابراز کرد: در تمامی عرصه‌ها مرور نقشه راه همیشه لازم است.

,

آیت‌الله خاتمی بابیان اینکه ما خودشناسی و دشمن شاسی را از امام خمینی (ره) آموختیم، افزود: مدیریت جامعه امروز در دست کسانی است که تربیت‌شده مکتب امام خمینی (ره) هستند.

,

وی با اشاره به عمر یک سال بیانیه گام دوم انقلاب، تأکید کرد: یک سال زمان برای مطالعه کافی بود و باید ریل‌گذاری‌ها برای تحقق بیانیه گام دوم صورت گیرد.

,

نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان بابیان اینکه 600 مسئله از مسائل مرتبط با استان احصا شده است، افزود: اکنون باید مسئله محور عمل کنیم.

,

وی بابیان اینکه انقلاب اسلامی امروز به‌مراتب از 41 سال قبل قوی‌تر شده است و دشمن نیز پیچیده‌تر شده، عنوان کرد: برای فهم پیشرفت انقلاب چهل سال قبل ما با چهل سال قبل دشمنان و وضعیت امروز ما با وضعیت امروز دشمنان موردتوجه قرار گیرد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه