اخبار داغ

برگزاری ۷۰ عنوان ویژه برنامه دهه فجر در دیر

برگزاری ۷۰ عنوان ویژه برنامه دهه فجر در دیر
فرمانده سپاه ناحیه سیدالشهداء شهرستان دیر از برگزاری ۷۰ عنوان برنامه به مناسبت دهه فجر در شهرستان دیر خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ پاسدار ایرج سلیمانی صبح امروز در گفتگو با خبرنگار سپاس، گرامیداشت یاد و خاطر شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای انقلاب اسلامی اظهار داشت: سپاه ناحیه مقاومت سیدالشهداء شهرستان دیر با همکاری حوزه های مقاومت و پایگاه های

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

مقاومت بسیج محلات نقاط مختلف شهرستان ۷۰ عنوان ویژه برنامه پیش بینی کرده است، که در حوزه های مختلف فرهنگی، اجتماعی، عمرانی، ورزشی و علمی تقسیم بندی می شوند.

,

وی افزود: دهه فجر دهه نمایش اقتدار و عظمت این مرزبوم بوده و بر همه واجب است تا شور انقلابی را در جامعه برپا کنند.

,

سلیمانی افزود: مشارکت در فضاسازی شهری، آذین بندی، عطرافشانی گلزار شهدا و دیدار با خانواده‌های شهدا از برنامه‌های اولیه این دهه در سطح شهرستان می باشد.

,

فرمانده سپاه ناحیه سیدالشهداء شهرستان دیر تصریح کرد: برگزاری نشست‌های روشنگری بصیرتی، ارائه خدمات جهادی به مناطق محروم، برگزاری مسابقات فرهنگی، ورزشی، کلنگ زنی خانه سالمندان بهزیستی از دیگر برنامه‌های دهه فجر سال جاری است.

,

وی در پایان با تاکید بر تبیین گام دوم انقلاب از سوی رسانه‌ها و مسئولان به نسل جوان امروزی جامعه برای نقش بر آب کردن توطئه شوم دشمنان این مرزبوم، خاطرنشان کرد: دشمنان امروز با گمان‌های باطل خود قصد دارند تا انقلاب را از جغرافیای سیاسی عالم حذف کنند اما گذر زمان و عبور از

,

چالش‌ها، نشان می دهد که آینده انقلاب ما هر روز پرافتخارتر از گذشته پیش خواهد رفت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه