اخبار داغ

مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی خراسان شمالی خبر داد؛

اعزام ۲۴ تیم پزشکی به مناطق محروم در دهه فجر

اعزام ۲۴ تیم پزشکی به مناطق محروم در دهه فجر
مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی خراسان شمالی از اعزام 24 تیم پزشکی به مناطق محروم استان در ایام دهه فجر خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عیسی برجی، مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه جوادالائمه استان در گفتگو با خبرنگار عصر اترک اظهار کرد: سازمان بسیج جامعه پزشکی در ایام الله دهه فجر یازده عنوان برنامه عمومی و تخصصی را در سراسر استان اجرا می کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر اترک,

وی ادامه داد: هفت برنامه عمومی و چهار برنامه تخصصی شامل اعزام ۲۴تیم پزشکی به مناطق محروم و مناطق هدف استان تحت عنوان طرح شهید رهنمون برای این ایام برنامه ریزی شده است.

,

وی گفت: تیم های پزشکی ۱۳ بهمن به شیروان،۱۴بهمن فاروج،۱۶بهمن آشخانه،۱۸بهمن سنخواست،۱۹بهمن فاروج،۲۰بهمن صندل آباد بجنورد،۱۹بهمن بهکده رضوی و۱۷ بهمن به اسفراین اعزام می شوند.

,

مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی خراسان شمالی برپایی پنج  ایستگاه سلامت، ویزیت رایگان در درمانگاه جوادالائمه و درمانگاه غدیر شیروان در ۲۲بهمن را از دیگر برنامه های سازمان بسیج جامعه پزشکی عنوان کرد که با همکاری کانون های بسیج جامعه  در بیمارستان ها و مراکز درمانی اجرا می شود.

,

برجی افزود: دیدار با خانواده شهدا و برگزاری نشست های بصیرتی از دیگر برنامه های دهه فجر هستند.

,

وی خاطرنشان کرد:همچنین برگزاری اردوی راهیان نور ویژه اعضای هیئت علمی یکی دیگر از برنامه هایی است که با همکاری دانشگاه های علوم پزشکی شرق کشور و ثبت نام از طریق سایت سازمان انجام می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه