اخبار داغ

فرمانده انتظامی سمنان خبر داد؛

متلاشی شدن 63 باند حرفه‌ای سرقت/ 80 درصد سارقان دستگیرشده، به اعتیاد مبتلا هستند

متلاشی شدن 63 باند حرفه‌ای سرقت/ 80 درصد سارقان دستگیرشده، به اعتیاد مبتلا هستند
فرمانده انتظامی استان سمنان از متلاشی شدن 63 باند حرفه‌ای سرقت در سطح استان خبر داد و گفت: بیش از 80 درصد سارقان دستگیرشده در استان معتاد هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فرمانده انتظامی استان سمنان در گفتگو با خبرنگار مرآت، از کشف 62 درصدی سرقت‌ها از ابتدای سالجاری تاکنون خبر داد و گفت: 63 باند حرفه‌ای سرقت، در طی سال جاری شناسایی و متلاشی شدند

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت،,

سرهنگ عبدالله حسنی اظهارکرد: بیشترین سرقت‌ها مربوط به سرقت از اماکن در دو بخش خصوصی و دولتی است.

,

فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه  معتادان در سرقت‌های خُردِ کمتر از یک میلیون تومان سهم بالایی دارند، افزود: بیش از 80 درصد سارقان دستگیرشده در استان سمنان به  اعتیاد مبتلا هستند.

,

وی مطرح کرد: مجموعه ارزیابی‌های صورت‌گرفته از افزایش آمار سرقت در کشور حکایت دارد که درصد آن در استان‌های مختلف نوسان دارد و استان سمنان از این نظر در رده‌های پایین قرار دارد.

,

حسنی با اشاره به تشکیل قرارگاه مبارزه با سرقت در سالجاری گفت: تا کنون 22 جلسه با هدف طرح‌ریزی برنامه‌های پلیس درخصوص پیشگیری از سرقت و بررسی برنامه‌های درون و برون‌سازمانی جهت ارتقاء سواد شهروندان در حوزه امنیت برگزارشده است.

,

فرمانده انتظامی استان سمنان ارزیابی برنامه‌های اجرایی پلیس در سطح استان را از دیگر اهداف تشکیل قرارگاه مبارزه با سرقت عنوان کرد و گفت: در این قرارگاه چگونگی جلب مشارکت دستگاه‌های مختلف با پلیس مورد بررسی قرار می‌گیرد.

,

حسنی ادامه داد: آگاه‌سازی عموم مردم، ایجاد زمینه‌های حضور کارشناسان انتظامی در دستگاه‌های دولتی و نهادهای عمومی، مدارس و دانشگاه‌ها در زمینه پیشگیری از سرقت از دیگر اقدامات انجام شده پلیس آگاهی استان است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه