اخبار داغ

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری خراسان شمالی:

نمایشگاه‌های مدرسه انقلاب حامل پیام‌های بزرگی هستند/ دانش‌آموزان باید مدیریت فردای مملکت را به دست بگیرند

نمایشگاه‌های مدرسه انقلاب حامل پیام‌های بزرگی هستند/ دانش‌آموزان باید مدیریت فردای مملکت را به دست بگیرند
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری خراسان شمالی با اشاره به اینکه نمایشگاه مدرسه انقلاب به ظاهر کوچک اما حامل پیام‌های بزرگی هستند، گفت: در این نمایشگاه‌ها رویدادهای انقلاب بازگو و به پیشرفت‌های نظام در طول 40 ساله به خوبی پرداخته شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  عصر اترک، علی بیگ زاده، معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری خراسان شمالی، پیش از ظهر امروز در آیین افتتاح هشتمین دوره از نمایشگاه های مدرسه انقلاب در بجنورد با اشاره به اینکه دانش آموزان در شکل گیری انقلاب اسلامی ایران نقش به سزایی داشتند، گفت: دانش آموزان در صف اول راهپیمایی های سال 57 حضور داشتند، در مقابل گروهک‌ها ایستادند و حماسه ها آفریدند و شهدای گرانقدری را تقدیم انقلاب کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  , عصر اترک, ،,

بیگ زاده با بیان اینکه در کشور 36 هزار دانش آموز و پنج هزار شهید فرهنگی وجود دارد، افزود: خراسان شمالی نیز در این راستا 417 شهید دانش آموز و همچنین 74 معلم شهید را تقدیم انقلاب اسلامی ایران کرده است.

,

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر کشور ایران از لحاظ علمی، نظامی، هواوفضا، نانو، پزشکی در جهان حرفی برای گفتن دارد، ادامه داد: امروز پیام پنهان شعار آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند این است که کشور ایران پیشرفت های علمی قابل ملاحظه ای در دنیا به نمایش گذاشته که اقتدار کشور را بالا برده و دشمنان کشور چشم طمع به این مرز و بوم را نخواهند داشت.

,

این مقام مسئول یادآور شد: خلاقیت، نوآوری و رسیدن به قله های افتخار در کشور ایران به عنوان یک آرمان بزرگ در مدارس و در حوزه آموزش و پرورش تبدیل شده است.

,

بیگ زاده افزود: حضور دانش آموزان در این نمایشگاه ها نشان از بصیرت و شناخت لازم آنها دارد که توطئه های دشمن را به خوبی شناخته اند.

,

وی اضافه کرد: ملت غیور ایران برای کوری چشم دشمن چهل و یکمین سال پیروزی انقلاب را جشن می گیرند و نظام جمهوری اسلامی ایران به برکت خون شهدا مسیرش را می پیماید.

,

بیگ زاده ادامه داد: انقلاب ایران ثمره خون هزاران شهید است، بایستی وامدار خون شهدا بود و تا آخرین لحظه از کیان نظام جمهوری اسلامی ایران دفاع کرد.

,

وی با بیان اینکه دانش آموزان باید در مسیر تبعیت از ولایت و رهبری گام بردارند، گفت:آگاه باشید و بدانید که تبلیغات دنیای غرب و استکبار هیچ گاه به خاطر منفعت کشور نبوده است و آنها هر کاری که انجام داده اند برای رسیدن به اهداف خودشان بوده است.

,

این مقام مسئول با اشاره به اینکه کشور ایران منابع خدادادی و نیروی انسانی قوی دارد، افزود: با تکیه بر این منابع می توان گام های توسعه و پیشرفت را با بحث اقتصاد مقاومتی برداشت و بدون هیچ گونه وابستگی به کشورهای دیگر پیش رفت.

,

وی با مخاطب قرار دادن دانش آموزان خاطر نشان کرد: تحصیل و کسب علم و دانش را دنبال کنید، مدیریت فردای مملکت و این جامعه اسلامی را دانش آموزان باید به دست بگیرند و گام های بلندی برای توسعه این مرز و بوم بردارند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه