اخبار داغ

مدیرکل دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی:

بیمارستان خصوصی در حال ساخت در بجنورد، جایگزین بیمارستان امام رضا نمی شود

بیمارستان خصوصی در حال ساخت در بجنورد، جایگزین بیمارستان امام رضا نمی شود
مدیرکل دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: بیمارستان 120 تخت خوابی خصوصی که در بجنورد در حال ساخت است، هیچ ارتباطی به بیمارستان امام رضا ندارد، بلکه این بیمارستان خصوصی در جهت تکمیل تخت های بیمارستانی استان ایجاد می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به گزارش عصراترک، سید احمد هاشمی، مدیرکل دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی عصرامروز در نشست خبری در جمع اصحاب رسانه با اشاره به اینکه کشور ایران در آغاز دهه پنجم انقلاب اسلامی ایران قرار دارد، اظهار داشت: بعد از پیروزی کشور در سال 57 در بخش سلامت و درمان نیز همچون سایر بخش ها  تحولات عظیمی ایجاد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به گزارش , عصراترک، , عصراترک، , سید احمد هاشمی، مدیرکل دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی عصرامروز در نشست خبری در جمع اصحاب رسانه با اشاره به اینکه کشور ایران در آغاز دهه پنجم انقلاب اسلامی ایران قرار دارد، اظهار داشت: بعد از پیروزی کشور در سال 57 در بخش سلامت و درمان نیز همچون سایر بخش ها  تحولات عظیمی ایجاد شد.,

این مقام مسئول یادآور شد: پیش از سال 57 در بجنورد 12 پزشک عمومی و 3 پزشک متخصص مشغول به فعالیت بودند که اکنون این تعداد به 350 پزشک عمومی و 256 پزشک متخصص و فوق تخصص افزایش پیدا کرده است.

,

هاشمی گفت: همچنین قبل از انقلاب 4 بیمارستان در استان فعال بوده که اکنون بعد از سال 57 به 11 بیمارستان با یک هزار و 444 تخت بیمارستانی رسیده است.

,

وی مرکز جامع سلامت روستای باغلق، مرکز جامع سلامت روستای باش محله در فاروج، تکمیل بخش نوزادان بیمارستان بنت الهدی بجنورد با 24 تخت ، توسعه اورژانس بیمارستان شیروان را بخشی از پروژه های شاخصی اعلام کرد که در دهه فجر امسال به بهره برداری خواهند رسید.

,

 

,

11پروژه بهداشتی، درمانی در دهه فجر در خراسان شمالی افتتاح می شود

, 11پروژه بهداشتی، درمانی در دهه فجر در خراسان شمالی افتتاح می شود, 11پروژه بهداشتی، درمانی در دهه فجر در خراسان شمالی افتتاح می شود,

مدیرکل دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی خاطر نشان کرد: به صورت کلی 11 پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر 40 میلیارد تومان در ایام دهه فجر در بخش سلامت، بهداشت و درمان به بهره برداری می رسند.

,

هاشمی در رابطه با وضعیت بیمارستان امام رضا بجنورد گفت: اصل زمین این بیمارستان وقف است، اما در سال 85  برای توسعه فضای فرهنگی در اختیار میراث قرار گرفت.

,

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر یکصد تخت بیمارستانی در آن مستقر است، گفت: مجموعه علوم پزشکی استان در راستای توسعه فضای فرهنگی استان مخالفتی ندارد، اما خدماتی که اکنون در بخش درمانی بیمارستان امام رضا بجنورد به مردم ارائه می شود نیز باید مدنظر قرار گیرد.

,

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: تصمیم هایی گرفته شده که در فاز اول باید بیمارستانی در جهت جایگزینی این بیمارستان دولتی ساخته شود که استانداری پیگیری این قضیه را برعهده دارد، اما در حال حاضر برنامه ای برای تعطیلی بیمارستان امام رضا وجود ندارد.

,

هاشمی با بیان اینکه خراسان شمالی تعداد 900 تخت بیمارستانی نسبت به استاندارد تعریف شده برای استان کمبود دارد، گفت: هر بخش خصوصی که برای  ساخت بیمارستان در استان وارد شود مورد حمایت قرار خواهد گرفت.

,

این مقام مسئول گفت: بیمارستان 120 تختخوابی خصوصی جدیدی که در خیابان تختی بجنورد در حال ساخت است، هیچ ارتباطی به بیمارستان امام رضا ندارد، بلکه این بیمارستان خصوصی در جهت تکمیل تخت های بیمارستانی استان ایجاد می شود.

,

 

,

انتهای پیام/ رحمانی

, انتهای پیام/ رحمانی]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه