اخبار داغ

مدیر امور استان‌های آستان قدس رضوی:

مرحله دولت‌سازی اسلامی پشت خاکریز مانده است

مرحله دولت‌سازی اسلامی پشت خاکریز مانده است
موسویان گفت: سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی که از خادمان حرم مطهر رضوی نیز بود کسی بود که دغدغه‌های مقام معظم رهبری را برطرف می‌کرد و توانست با برنامه‌هایی که داشت اسرائیل را هدف قرار دهد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، سید وحید موسویان مدیر امور استان‌های آستان قدس رضوی شب گذشته در اولین همایش خادمیاران رضوی که در محل حسینیه جماران بیرجند برگزار شد، اظهار کرد: جلسه برگزار شده منتسب به امام رضا (ع) است و با سایر جلسات تفاوت دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از , خاورستان, خاورستان, خاورستان, خاورستان, ،, ،, سید وحید موسویان مدیر امور استان‌های آستان قدس رضوی شب گذشته در اولین همایش خادمیاران رضوی که در محل حسینیه جماران بیرجند برگزار شد، اظهار کرد: جلسه برگزار شده منتسب به امام رضا (ع) است و با سایر جلسات تفاوت دارد.,

وی با بیان این‌که ما هر چه داریم از اهل‌بیت (ع) است، افزود: اعتقاد به ولایت اهل‌بیت (ع) بسیار مهم است و ما بدون توسل به اهل‌بیت (ع) به توحید نخواهیم رسید.

,

مدیر امور استان‌های آستان قدس رضوی بیان کرد: ما ورای حب حضرت محمد (ص) و آل ایشان هیچ چیز نداریم و اعتقادات ما به اهل‌بیت (ع) قابل مقایسه با حقایق عالم نیست.

,

موسویان عنوان کرد: ولی نعمت ما امام رضا (ع) است و همه سر سفره ایشان هستیم.

,

وی اظهار کرد: اگر امام رضا (ع) را در تمامی زمینه‌ها از مادی گرفته تا اخلاقی و معنوی ولی نعمت خود بدانیم تمامی مشکلات حل خواهد شد.

,

مدیر امور استان‌های آستان قدس رضوی گفت: کسی که ادعا می‌کند امام رضا (ع) ولی نعمت اخلاقی و معنوی اش است اما شاهد انجام بداخلاقی و آسیب اجتماعی از وی هستیم این تولی بودنش به اهل‌بیت (ع) با کارهایی که انجام می‌دهد منافات دارد.

,

موسویان تصریح کرد: در ساحت فکر و اندیشه نیز باید به ساحت مقدس امام رضا (ع) متوسل شد.

,

توسل شهید طهرانی مقدم به امام رضا (ع)

, توسل شهید طهرانی مقدم به امام رضا (ع), توسل شهید طهرانی مقدم به امام رضا (ع),

وی با بیان این‌که یکی از مولفه‌های قدرتی ایران که دشمن از آن می‌ترسد قدرت موشکی ایران است، بیان کرد: شهید حسن طهرانی مقدم پدر علم موشکی ایران با توسل به امام رضا (ع) ساخت موشک را طراحی و اجرایی کرد و از زمان ساخت موشک در ایران شاهد هستیم تمامی معادلات در خاورمیانه عوض شده است.

,

مدیر امور استان‌های آستان قدس رضوی گفت: امروز مملکت ما به حسن طهرانی مقدم‌ها که خود یک قاسم سلیمانی بود نیاز دارد. سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی که از خادمان حرم مطهر رضوی نیز بود کسی بود که دغدغه‌های مقام معظم رهبری را برطرف می‌کرد و توانست با برنامه‌هایی که داشت اسرائیل را هدف قرار دهد.

,

موسویان تصریح کرد: توسل مقام معظم رهبری به امام رضا (ع) باعث شده قدرت علی ابن‌موسی‌الرضا (ع) در دستان و سخنان رهبر ایران باشد و با اقتدار در حرم مطهر رضوی از یکسان کردن حیفا و تلاویو با خاک صحبت کند.

,

وی تاکید کرد: امام رضا (ع) ولی نعمت مادی، معنوی و اخلاقی در زندگی ما است و اگر هر گونه مشکلی داریم به دلیل دوری از شناخت و ظرفیت کامل امام رضا (ع) است.

,

مدیر امور استان‌های آستان قدس رضوی افزود: اصل خدمت، خادمیاری، کمک به محرومان در عرصه‌های مختلف بهانه است. ما می‌خواهیم به نیت امام رضا (ع) مشکلی را حل کنیم تا به این طریق خود را نزد امام رضا (ع) عزیز کنیم.

,

انقلاب اسلامی ایران امتداد بعثت نبوی است

, انقلاب اسلامی ایران امتداد بعثت نبوی است, انقلاب اسلامی ایران امتداد بعثت نبوی است,

موسویان با بیان این‌که انقلاب اسلامی ایران امتداد بعثت نبوی است، گفت: اقدام امام خمینی (ره) در امتداد حرکت اهل‌بیت (ع) بود.

,

وی اظهار کرد: امتداد مکتب اهل‌بیت (ع) باید ادامه داشته و محقق شود چراکه انقلاب اسلامی ایران در امتداد غدیر است و باید این گونه باشد و هر فردی که این تفکر را نداشته باشد از انقلاب اسلامی فاصله گرفته است.

,

مدیر امور استان‌های آستان قدس رضوی بیان کرد: امروزه مشکلاتی که در زمینه مدیریت اجرایی کشور در کف خیابان‌ها و سطح شهرها مشاهد می‌کنیم به دلیل فاصله گرفتن از گفتمان انقلاب اسلامی است.

,

موسویان گفت: از گفتمان و منویات امامین انقلاب اسلامی فاصله گرفتیم که این وضعیت موجود امروز جامعه است.

,

وی عنوان کرد: هرکجا از دستورات اطاعت کردیم، پذیرفتیم و جلو رفتیم خدا درها را بر روی ما گشود.

,

مدیر امور استان‌های آستان قدس رضوی تصریح کرد: مشکلات موجود به دلیل انقلاب اسلامی نیست بلکه هرچه مشکل است از قامت ناقص امثال ما بنده‌ها است.

,

موسویان با بیان این‌که راه شهدا ادامه دارد، گفت: انقلاب اسلامی زمینه‌سازی برای ظهور حضرت بقیه الله (عج) است و مباحث موجود همه مقدمه است.

,

وی خاطرنشان کرد: در روایات آمده است قومی از نزدیکان سلمان فارسی در مشرق زمین قیام کرده و زمینه را برای انقلاب بزرگتری فراهم خواهند کرد.

,

مدیر امور استان‌های آستان قدس رضوی گفت: الحمدلله نسل جوان و جدیدی در کشور داریم که بعد از گذشت 40 سال اثبات کردند کار تمام و انتقام بزرگ در حال نزدیک شدن است.

,

موسویان بیان کرد: کلمات رمز آلود مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب این مسئله را به ما الهام کرد که رسیدن به اهداف با تکیه بر جوانان امکان‌پذیر است.

,

وی اظهار کرد: موضوع تمدن سازی هنوز در قد و قواره ما نیست چراکه ما کشور خودمان را در تولید نرم افزارهای تمدن ساز هنوز به صورت متکی مدیریت می‌کنیم.

,

تمدن سازی در افق جهانی به دست مقام معظم رهبری/ تمدن اسلامی اسم رمزی برای ظهور است

, تمدن سازی در افق جهانی به دست مقام معظم رهبری/ تمدن اسلامی اسم رمزی برای ظهور است, تمدن سازی در افق جهانی به دست مقام معظم رهبری/ تمدن اسلامی اسم رمزی برای ظهور است,

مدیر امور استان‌های آستان قدس رضوی تصریح کرد: تمدن سازی در افق جهانی کار فرزند قائم و منتقم حضرت فاطمه(س) است اما مقدمه به دست ما است.

,

موسویان اظهار کرد: تمدن اسلامی که ما به سمت آن حرکت می‌کنیم اسم رمزی برای رسیدن ظهور امام زمان (عج) است.

,

وی ادامه داد: روزی که امام خمینی (ره) در سال 1342 قیام کرد این نقطه را هدف گرفته بود.

,

مدیر امور استان‌های آستان قدس رضوی افزود: انقلاب اسلامی یعنی سر سفره اهل‌بیت (ع) باشیم و دست ما در دست اهل بیت (ع) باشد و هر عرصه تخصصی که نیاز به کمک دارد را پر کنیم.

,

موسویان عنوان کرد: اگر بتوانیم انقلاب اسلامی را این گونه حفظ و منتقل کنیم کار جلو خواهد رفت وگرنه همان جایی که ایستاده‌ایم خواهیم ماند.

,

پشت خاکریز ماندن دولت سازی اسلامی بعد از 41 سال/ اقتصاد و مدل مدیریت اجتماعی باید اسلامی شود

, پشت خاکریز ماندن دولت سازی اسلامی بعد از 41 سال/ اقتصاد و مدل مدیریت اجتماعی باید اسلامی شود, پشت خاکریز ماندن دولت سازی اسلامی بعد از 41 سال/ اقتصاد و مدل مدیریت اجتماعی باید اسلامی شود,

وی تصریح کرد: 41 سال از پیروزی انقلاب اسلامی می‌گذرد و هنوز در مرحله دولت سازی اسلامی پشت خاکریز گیر کرده‌ایم.

,

وی تاکید کرد: اقتصاد و مدل مدیریت اجتماعی باید اسلامی شود. تولید نرم افزارهای معرفی در علوم انسانی، سیاسی و تربیتی که در دانشگاه ها تدریس می‌شود باید به سمت معارف اهل‌بیت (ع) باشد.

,

موسویان گفت: انقلاب اسلامی ادامه دارد هر چند شاهد ریزش و رویش‌هایی هستیم. انقلاب اسلامی خسته نمی‌شود چراکه پشت انقلاب ما امضای حضرت صدیقه کبری (س) را دارد.

,

ایجاد تحول در نظام خادم و مخدوم

, ایجاد تحول در نظام خادم و مخدوم, ایجاد تحول در نظام خادم و مخدوم,

مدیر امور استان‌های آستان قدس رضوی با اشاره به رویکرد خادمیاری گفت: قبل از این نظام خادم و مخدوم فقط مختص حرم مطهر رضوی و در مباحث کفشداری، جاروکشی و دربانی بود اما طی سال‌های اخیر با آغاز طرح خادمیار رضوی در عرصه های مختلف در تمامی استانهای کشور فعالیت خود را آغاز کرده است.

,

ثبت‌نام 200 هزار خادمیار در کشور

, ثبت‌نام 200 هزار خادمیار در کشور, ثبت‌نام 200 هزار خادمیار در کشور,

وی از ثبت‌نام 200 هزار خادمیار در سطح کشور در سامانه خادمیاری خبر داد و افزود: در موضوع خادمیاری تنوع خدمت رسانی بسیار زیاد است و تمامی اقدامات به صورت داوطلبانه و هدفمند جهت کمک به زائران امام رئوف انجام می‌شود.

,

موسویان تصریح کرد: مسیر خادمیاری ادامه دارد و باید این مسیر به صورت نظام‌مند باشد.

,

مدیر امور استانهای آستان قدس رضوی گفت: اگر بتوانیم مسیر خادمیاری که اقدامی خیرخواهانه است را ادامه دهیم می‌توانیم مشکلات استان را با کمک خیران استانی برطرف کنیم.

,

وی خاطرنشان کرد: تحول بزرگی در ساختار آستان قدس صورت گرفته و این مدل جدیدی برای خدمت رسانی به مردم است.

,

عدم فعالیت‌های انتخاباتی به نام خادمیار و آستان قدس رضوی

, عدم فعالیت‌های انتخاباتی به نام خادمیار و آستان قدس رضوی, عدم فعالیت‌های انتخاباتی به نام خادمیار و آستان قدس رضوی,

موسویان با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: انتخابات واجب شرعی است و باید ضمن تقویت انتخابات و انتخاب اصلح، خادمیاران توجه داشته باشند به نام خادمیار و از طرف آستان قدس رضوی در فعالیت‌های تبلیغاتی و برپایی ستادها برای نامزدها فعالیت نداشته باشند.

,

مدیر امور استان‌های آستان قدس رضوی گفت: این مسئله ابلاغیه‌ای از طرف تولیت آستان قدس رضوی است نه توصیه. ایشان تاکید کردند در هیچ استانی از ظرفیت آستان قدس برای برپایی ستاد و تبلیغات نامزدها به نام امام رضا (ع) و آستان قدس استفاده نشود.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه