اخبار داغ

قربانی در گفت‌وگو با «تهران نیوز»:

مشارکت حداکثری در انتخابات اولویت است / کاندیداها به مردم امید بدهند

مشارکت حداکثری در انتخابات اولویت است / کاندیداها به مردم امید بدهند
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با بیان اینکه مشارکت حداکثری باید اولویت همه مردم قرار گیرد، گفت: مردم فارغ از اینکه به چه گروه، جناح یا فردی می‌خواهند رأی دهند، مهمترین مسئله مشارکت اکثری آنهاست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی قربانی، عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی شبکه خبری تهران نیوز با بیان این‌که کاندیداهای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی باید وعده‌ها و عملشان یکی باشد، اظهار داشت: آن‌ها باید احساس امید را در مردم تقویت کنند تا مشارکت حداکثری رقم بخورد.

وی با بیان این‌که مشارکت حداکثری باید اولویت همه مردم قرار گیرد، گفت: مردم فارغ از این‌که به چه گروه، جناح یا فردی می‌خواهند رأی دهند، مهم‌ترین مسئله مشارکت اکثری آن‌هاست.

نماینده مردم بجنورد در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: کاندیداها باید بر روی برنامه‌محوری تأکید کنند تا شعارهایی که سرانجامش نامعلوم است؛ بنابراین کاندیداها موظف هستند برنامه‎‌های خود را به مردم ارائه دهند و دست از حاشیه‌سازی بردارند.

وی با بیان این‌که برچسب‌زنی‌ها و سیاه‌نمایی این بار در این دوره از انتخابات مؤثر نخواهد بود، گفت: مردم امروز هشیار شده‌اند و دیگر فریب بازی‌های انتخاباتی همانند سال ۹۲ و ۹۶ را نخواهند خورد.

قربانی بیان داشت: کاندیداها به جای این‌که برچسب‌زنی کنند، بهتر است عملکرد چهار دهه انقلاب اسلامی را بررسی کنند و بدانند که به خاطر رأی نباید ایمان و انصاف خود را زیر پا بگذارند.

عضو کمیسیون برنامه و بوجه مجلس با اشاره به حملات اخیر رئیس جمهور به شورای نگهبان گفت: مجری انتخابات باید بی‌طرف باشد، آقای روحانی چگونه بی‌محابا در امور انتخاباتی دخالت و اظهارنظرهای غیرمرتبط می‌کند.

قربانی با اشاره به این‌که رئیس جمهور در سخنان خود آشکارا برخی نهادهای نظام را زیر سؤال می‌برد و به شورای نگهبان قانون اساسی ایراد می‌گیرد، خاطرنشان کرد: روحانی دچار توهم شده و گمان می‌کند تمام نهادهای نظام باید بله قربان‌گوی او باشند.

وی با تصریح این‌که رئیس جمهور از صدا و سیما، شورای نگهبان، مجمع تشخیص مصلحت، مجلس توقع دارد تابع محض او باشند در غیر این صورت در تریبون‌های رسمی به این نهادها حمله می‌کند، اظهار داشت: آقای روحانی به  منتقدان توهین می‌کند و بعد از این همه از اتحاد در کشور هم دم می‌زند که این‌ها با هم منافات دارد.

نماینده مردم بجنورد در مجلس شورای اسلامی افزود: رئیس جمهور اتحاد را آنجایی می‌پذیرد که به نفع او باشد، اما کوچکترین انتقاد را با بدترین القاب پاسخ می‌دهد.

قربانی تصریح کرد: رفتار و گفتار روحانی به‌خاطر افول در افکار عمومی که ناشی از ضعف علکرد دولت است دارد به مرحله خطرناکی می‌رسد که می‌تواند فتنه خطرناک‌تری به نام فتنه انتخاباتی را رقم بزند و مخاطرات آن حتی از فتنه بنزینی هم بیشتر باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه خبری تهران نیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه