اخبار داغ

رئیس دانشگاه علوم اسلامی رضوی:

استقامت و بصیرت مهمترین عامل موفقیت انقلاب اسلامی است

استقامت و بصیرت مهمترین عامل موفقیت انقلاب اسلامی است
حجت‌الاسلام سیدحسن وحدتی‌شبیری گفت: اخلاص رهبران برای ترسیم مسیر انقلاب اسلامی، استقامت و بصیرت از مهم ترین عامل های انقلاب اسلامی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان، حجت‌الاسلام سیدحسن وحدتی‌شبیری صبح امروز در آیین افتتاحیه چهاردهمین نمایشگاه قرآن و عترت کرمان گفت: قرآن قانون اساسی زندگی است از این رو باید با زندگی انسان های پیوند بخورد و تلاش کرد تا قرآن را به صحنه زندگی آورد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

رئیس دانشگاه علوم اسلامی رضوی تاکید کرد: در قرآن بیان شده است که شفا است و دردها را درمان می کند و نور است چرا که اگر خداوند نور است کلام خداوند نیز نور و روشنایی است.

,

‌شبیری ادامه داد: اگر کسی دنبال رضایت و خشنودی قرآن بود و تصمیم گرفت قرآن را در متن زندگی خود پیاده کند قرآن او را به راههای سلامت و آرامش رهنمون می سازد.

,

وی بیان کرد: قرآن موجب هدایت و غذایی است که خداوند آماده کرده است اما بشرط آن که توشه غربیها را بر سر سفره قرآن نبریم بلکه غذایی را که خداوند آماده کرده است بخوریم از این رو برای دریافت قرآن باید با حقیقت آن آشنا شد.

,

شبیری بیان کرد: شهید قاسم سلیمانی چون متصل به منبع نور شد تمام جهان را نورافشانی کرد، او متصل به خدا بود و هر چه زمان بگذرد خورشید سلیمانی نورافشان تر می شود او برای همه الگو شد، چون راه قرآن را انتخاب کرد.

,

رئیس دانشگاه علوم اسلامی رضوی توضیح داد: قرآن می گوید انقلاب اسلامی نباید وابسته به شخص باشد از این رو برای تداوم انقلاب باید فاکتورهها و عامل های پیدایش انقلاب را توجه کرد چراکه هر عاملی که موثر در پیدایش انقلاب اسلامی بود در بقای آن نیز موثر است.

,

وی توضیح داد: اخلاص رهبران برای ترسیم مسیر انقلاب اسلامی، استقامت و بصیرت از مهم ترین عامل های انقلاب اسلامی است.

,

شبیری عنوان کرد: انقلاب ما انفجار نور بود، یعنی سرمنشا آن الله نور السماوات و والارض است و وجود رهبری مدیر و مدبر به انقلاب اسلامی، پایداری انقلاب را نشان می‌دهد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه