اخبار داغ

دهه فجر تجلی وحدت مردم و میثاق با انقلاب است

دهه فجر تجلی وحدت مردم و میثاق با انقلاب است
رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کنگان گفت: دهه فجر، تجلی وحدت مردم و میثاق با انقلاب است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام علی محمدی صبح امروز در گفتگو با خبرنگار سپاس، دهه فجر را تجلی وحدت مردم و میثاق با انقلاب دانست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

وی گفت: دهه مبارک فجر، تجلی شکوهمند حماسه و سرافزاری ملتی می باشد که در عصر اسارت انسان با انقلاب اسلامی خویش،صفحه های زرین را در تاریخ حیات آدمی گشود و فریاد خدا خواهی، معنویت، آزادی و استقلال را در گوش و جان جهانیان طنین انداز کرد.

,

محمدی افزود: انقلاب اسلامی ایران مظهر تجلی نور در ظلمت و نماد دستیابی به معانی عمیق قرآنی در قلوب ملت همیشه در صحنه ایران است، طلیعه رهایی انسانیت از خود کامگی و استبداد ستم شاهی به رهبری فرزانه ای است که اندیشه ای جز عزت اسلام در سر نداشت.

,

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کنگان تصریح کرد: اکنون ۴ دهه از این طوفان تاریخی می گذرد، که پر از فراز و نشیب اما لبریز از عزت و افتخار و سربلندی و لحظه لحظه آن یادآور حماسه آفرینی مردم همیشه استوار ایران اسلامی است.

,

محمدی افزود: بسیاری از دشمنان، از روزهای نخست شکل‌گیری انقلاب، گمان می‌کردند که انقلاب ادامه پیدا نمی‌کند اما امسال چهل و یکمین سال پیروزی آن را جشن می‌گیریم و این نشان دهنده آینده روشن پیش رو است.

,

وی در پایان خاطرنشان کرد: بیش از ۱۲برنامه شاخص در ایام الله دهه فجر توسط اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کنگان برگزار می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه