اخبار داغ

سردار سلیمانی:

خون سردار سلیمانی اسرائیل را نابود می‌کند/ ایران راهبرد دشمن را به فروپاشی کشانده است

خون سردار سلیمانی اسرائیل را نابود می‌کند/ ایران راهبرد دشمن را به فروپاشی کشانده است
رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور گفت: زمانی آمریکایی‌ها مست قدرت بودند و احتمال نمی‌دادند امام خمینی(ره) با تکیه بر غیرت دینی مردم و دست خالی انقلاب را به سرانجام برسانند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس سردار غلامرضا سلیمانی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور در یادواره ۹۷۶ شهید عشایری کهگیلویه و بویراحمد با تبریک دهه پر فروغ فجر و تبریک و تسلیت شهادت سردار سلیمانی اظهار کرد: ما در انقلاب اسلامی با وجود دشمنی دشمنان کشور و جهان اسلام پیروزی را دست‌یافتنی نمی‌دانستیم اما انقلاب اسلامی به شکوه نشست و ملت بستر و موانع ظهور حضرت را فراهم کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,
وی افزود: با پیروز شدن انقلاب اسلامی، نظام ما عاشورایی و عزت‌مند شد اما پیش از آن کشوری ذلیل و منفور بود.
,
 
,
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: ایرانی‌ها پیش از انقلاب اسلامی میان عرب‌ها "اخ الیهود" یعنی "برادر یهود" نامیده می‌شدند،اما امروز با کشوری عزیز و صادرکننده انقلاب و اسلام روبرو هستیم.
,
 
,
وی گفت: مردم این استان در سال ۴۲ در دفاع از راهبرد رهایی از سلطه آمریکا اقدام کرد و با شهادت‌طلبی به پیروزی رسید.
,
 
,
رئیس سازمان بسیج مستضعفین عزت و آزادگی را از دستاوردهای انقلاب اسلامی برشمرد و خاطرنشان کرد: ملت ایران از گذشته به‌دنبال آزادی بود و به آن رسید.
,
 
,
سلیمانی رهبری و ولی فقیه را عامل نتیجه‌بخش انقلاب اسلامی دانست و گفت: بدون ولایت و رهبری پیش از انقلاب هیچگاه پیروزی‌ها ثمربخش نبود. 
,
 
,
وی مقابله بویراحمدی‌ها و بهمیی‌ها را در مبارزه با حکومت ستم‌شاهی نمونه بارز مبارزه و حضور در صحنه مبارزات عنوان کرد و بیان کرد: پیروزی‌ها بدون ولایت و رهبری موفقیت‌آمیز نبود اما با وجود رهبری پیروزی نتیجه داد.
,
 
,
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: زمانی آمریکایی‌ها مست قدرت بودند و احتمال نمی‌دادند امام خمینی(ره) با تکیه بر غیرت دینی مردم و دست خالی انقلاب را به سرانجام برسانند.
,
 
,
سلیمانی ابراز کرد: آمریکایی‌ها وقتی به خود آمدند با مستشاران‌شان به‌دنبال براندازی بودند و با صف‌آرایی در مقابل مردم ایستادند، اما با رهبری امام خمینی(ره) و حضور مرد بساط آنها جمع شد.
,
 
,
وی افزود: امام هیچگاه در انقلاب ۵۷ از اسلحه استفاده نکرد و با دست خالی مفهوم قدرت را تغییر داد.
,
 
,
رئیس سازمان بسیج مستضعفین تغییر مفهوم قدرت را در این روزها برگرفته از راهبردهای امام و رهبری برشمرد و گفت: آمریکا دارای تجهیزات قدرتمندی است اما در مقابل قدرت مفهومی انقلاب اسلامی ناکارآمد است.
,
 
,
سلیمانی خاطرنشان کرد: در نظامی که فرهنگ ایثار و شهادت زیربنا است، نه تنها قدرت سخت کاربرد ندارد بلکه سست و پوچ است. ۴۱ سال از پیروزی انقلاب اسلامی سپری شده است و آمریکایی‌ها شبانه‌روز تمام توان و تلاش خود را برای رسیدن به پیروزی در مقابل ایران اسلامی به‌کار بردند اما هیچ‌گاه موفق نشدند و این به معنای تغییر مفهوم قدرت است.
,
 
,
وی گفت: باید قدردان این قدرت مفهومی باشیم و در سایه اسلام که امام به بشریت عرضه کرد توطئه‌های دشمن را خنثی کنیم. در شرایطی قرار داریم که دشمن به زعم خود با تروریسم اقتصادی، جنگ رسانه‌ای و دنباله‌روهای داخلی به‌دنبال براندازی است، اما با حضور مردمِ همیشه در صحنه در مقابل آنها مقاومت می‌کنیم و به پیروزی می‌رسیم.
,
 
,
رئیس سازمان بسیج مستضعفین بیان کرد: هیچ قدرتی نمی‌تواند در مقابل این فشار حداکثری مقاومت کند و نشکند، اما ایران تاکنون این راهبرد دشمن را به فروپاشی کشانده و آثار آن مشخص است.
,
یکی از دلایلی که ترامپ تروریست دست به ترور ناجوانمردانه حاج قاسم زد عقد و کینه از شکست این فشار حداکثری بود 
,

سلیمانی گفت: در تشییع شهید حاج قاسم سلیمانی در دنیا بی‌سابقه‌ترین حضور در تجلیل از یک فرد مورد علاقه و فرمانده به تصویر کشیده شد، نه تنها مردم ایران حضور داشتند، در کشورهای مسلمان و غیرمسلمان نیز مردم به صحنه آمدند، صحنه‌هایی عجیب رقم خورد و دشمن انگشت به دهان ماند.

,

وی ابراز کرد: سردار سلیمانی ۴۱ سال در مقابل دشمن به میدان رفت و پیروز بود، وجود او رعب و وحشت عجیبی در میان دشمن راه می‌انداخت.

,

رئیس سازمان بسیج مستضعفین عنوان کرد: خون سردار سلیمانی دامان سلطه را رها نخواهد کرد، دشمن را ناآرام کرده است چرا که شهید سلیمانی و آرمان‌های او به مراتب خطرناک‌تر از سردار قاسم سلیمانی است. خون سردار سلیمانی قدرت و اتحاد عظیمی را ایجاد کرده است و بلاشک توطئه‌های دشمن را بیش از پیش خنثی و اسرائیل را نابود می‌کند.

,

وی گفت: مردم این استان قبل و بعد از انقلاب با وجود جمعیت کم همیشه خود را در صحنه و مقتدر نشان داده است بطوریکه به لرهای غیور و رشید مشهور شده‌اند. شهدای این کشور و رشادت عشایر این مردم زبانزد بوده و الگوی سایر استان‌ها شده است.

,

سلیمانی بیان کرد: خدمات نظام انقلاب اسلامی در مقابل پیش از آن و با تکیه بر فرهنگ ایثار شهادت بزرگ است.

,

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: بیانیه گام دوم سندی راهبردی بخصوص برای جوانان و نقش‌آفرینی ‌آنان برای تکمیل دولت اسلامی و توسعه کل کشور است.

,

وی افزود: مقام معظم رهبری ما را در موقعیت تمدن‌سازی قرار داده است بطوریکه واجد شرایط نیل به مرحله تمدن‌سازی هستیم و با از بین بردن رژیم منحوس و اشغالگر اسرائیل به این جهش خواهیم رسید. دشمن در مقابل این الگو و جهش توطئه می‌کند اما کشور ما که در کانون توجهات قرار گرفته در حال تمدن‌سازی است و به آن می‌رسد. 

,

سلیمانی بیان کرد: آمریکایی‌ها با عملیات فریب روانی تلاش می‌کنند شکست‌های خود را پیروزی و پیروزی‌های کشور ما را شکست تلقی کنند، باید با بصیرت در مقابل این توطئه ایستاد و فریب‌خوردگان را آگاه کرد، در مقابل اغواگری‌های آمریکا با وحدت و یک‌پارچگی و آگاهی‌بخشی توطئه‌ها را خنثی و قدس را آزاد کنیم و بر مشکلات کشور و مردم فایق آییم.

,

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: در زمان رهبری امام المسلمین آزادی قدس محقق می‌شود و فروپاشی اسرائیل سرعت خواهد گرفت، این افتخار نصیب ما که پیش قراول آزادی در مقابل دشمنان بشریت هستیم می‌شود و این نیازمند رهرو ولی فقیه بودن و اتحاد است.

,

وی خاطرنشان کرد: عدم کامیابی‌ها، مشکلات اقتصادی، فاصله طبقاتی، تبعیض در یک برهه‌هایی به دلیل فاصله از ولایت بوده است و تبعیت از فرامین رهبری پیروزی و نصرت را به همراه خواهد داشت.

,
سلیمانی عنوان کرد: جمهوری اسلامی نظامی مترقی و پیروز است و باید به جوانان توفیقات این ۴۰ ساله انقلاب و تنگناها و مشکلات قبل از انقلاب گفته شود.
,
 
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه