اخبار داغ

جانشین سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر:

ما می‌توانیم در عرصه فرهنگی بر دشمن غلبه کنیم

ما می‌توانیم در عرصه فرهنگی بر دشمن غلبه کنیم
جانشین سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: هنر امروز حرف اول را می‌زند و اگر فکر و تخصص پشت آن باشد قطعاً اثرگذاری آن بیشتر می‌شود و ما می‌توانیم در عرصه فرهنگی بر دشمن غلبه کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس؛ مراسم اختتامیه و اهدای گواهینامه دوره آموزش مقدماتی انیمیشن و نرم‌افزارهای وابسته مرکز هنرهای رقومی بسیج استان بوشهر صبح امروز در معاونت فرهنگی هنری سپاه امام صادق (ع) برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  سپاس,

سرهنگ عبدالرضا دشتی در این مراسم گفت: ما اگر می‌خواهیم پیشرفت کنیم یکی از کارهایی که باید انجام شود حضور مردم است و اگر می‌خواهیم چیزی را در جامعه گسترش دهیم باید در قالب تأثیرگذار هنر باشد.

,

وی بیان کرد: وقتی مطلبی در قالب هنر به مردم رسانده شود آن را بهتر درک می‌کنند.

,

 

,

جانشین سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر تأکید کرد: هنر امروز حرف اول را می‌زند و اگر فکر و تخصص پشت آن باشد قطعاً اثرگذاری آن بیشتر می‌شود. اگر شرایط کشور قبل از انقلاب و پیشرفت‌های ایران بعد از انقلاب با زبان هنر مطرح شود می‌تواند کمک زیادی به انقلاب کند.

,

دشتی گفت: حاج قاسم سلیمانی یک فرصت کم‌نظیر برای پرداختن در قالب هنر است، اقتدار موشکی سپاه در پایگاه عین الاسد نیز اقدام بسیار بزرگی است که می‌تواند مورد توجه ساخت آثار هنری قرار گیرد و در این موارد انسان دست خدا را می‌بیند و هر کس به اندازه توان خود می‌تواند از این سوژه‌ها استفاده کند و ما می‌توانیم در عرصه فرهنگی بر دشمن غلبه کنیم.

,

معاون فرهنگی هنری سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر نیز در این مراسم بیان کرد: این دوره دومین دوره انیمیشن‌سازی و نرم‌افزارهای وابسته در استان بود و زمینه‌سازی برای انتشار مطالب انقلابی و مورد نیاز کشور با استفاده از ابزار هنری که از تأکیدات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) می‌باشد از اهداف برگزاری این دوره‌ها است.

,

غلامرضا جمالی بیان کرد: هر جامعه‌ای برای انتقال فعالیت‌ها به کارهای هنری نیاز دارد و هر چیز که ما می‌خواهیم به آیندگان انتقال دهیم از همین طریق است.

,

 

,

وی گفت: هنرهای دیجیتال از هنرهای جدیدی است که در جهان به شدت مورد استفاده قرار می‌گیرد و این موضوع در کشور ما نیز دارای اهمیت است.

,

مسئول مرکز هنرهای رقومی بسیج استان بوشهر گفت: این دوره از چهاردهم تیر لغایت بیست و ششم شهریورماه ۹۸ به مدت ۶۲ ساعت با حضور اساتید استانی و کشوری به‌صورت فشرده برگزار گردید.

,

مصطفی جمالی عنوان کرد: یکی از مهمترین اهداف برگزار این دوره آموزشی ایجاد فرصت اشتغال و کارآفرینی برای جوانان بوده است و این مرکز در نظر دارد افراد برتر این دوره را به همکاری در پروژه‌های این مرکز دعوت به همکاری نماید.

,

 

,

وی گفت: دوره پیشرفته انیمیشن و نرم‌افزارهای وابسته در خرداد ۹۸ توسط این مرکز برگزار خواهد گردید.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه