اخبار داغ

گزارش تصویری؛

برپایی نمایشگاه عکس و آثار تجسمی ویژه دهه فجر در خلیل‌آباد

برپایی نمایشگاه عکس و آثار تجسمی ویژه دهه فجر در خلیل‌آباد
نمایشگاه عکس و آثار تجسمی ویژه دهه فجر با عنوان سردار دل‌ها در محل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خلیل‌آباد افتتاح شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مریم افتخاری، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خلیل‌آباد در گفت‌وگو با خبرنگار صبح توس، اظهار داشت: نمایشگاه تجسمی یادبود سردار دل‌ها سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی به مناسبت دهه فجر در اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان برپا شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی با بیان اینکه این نمایشگاه به همت گروه هنری تاک سبز متشکل از هنرمندان تجسمی شهرستان دایر شده است، خاطرنشان کرد: در این نمایشگاه آثاری شامل طراحی، نقاشی، سیاه‌قلم، رنگ‌روغن، خوشنویسی، تذهیب، نقاشی روی سفال و مجسمه‌سازی است.

,

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خلیل‌آباد با تأکید بر اینکه در حاشیه این نمایشگاه کارگاه‌های آموزشی به سبک ورکشاپ آموزشی اجرا خواهد شد، تصریح کرد: تندیس سردار سلیمانی در حین برگزاری این نمایشگاه ساخته خواهد شد.

,

وی با اشاره به اینکه بالغ‌بر ۱۰۰ اثر هنری در این نمایشگاه در معرض دید علاقه‌مندان گذاشته‌شده است، اذعان کرد: نمایشگاه تجسمی سردار دل‌ها از ۱۵ بهمن‌ماه تا ۲۱ بهمن در دو شیفت صبح و بعدازظهر برای بازدید علاقه‌مندان دایر خواهد بود.

,

افتخاری با بیان اینکه استعدادیابی و شناسایی هنرهای سطح شهرستان نیز از اهداف برگزاری این نمایشگاه است، عنوان کرد: گروه هنری تاک سبز نیز در یک همکاری مشترک با بسیج هنرمندان و شهرداری اقدام به ساخت المان‌های نوروزی سطح شهر کرده‌اند.

,

 

,

, , , , , , , , , , , , , ,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه