اخبار داغ

استاندار ایلام خبر داد؛

بهره برداری و افتتاح ۳۷۰ میلیارد طرح در دهه فجر ایلام

بهره برداری و افتتاح ۳۷۰ میلیارد طرح در دهه فجر ایلام
استاندار ایلام گفت: به مناسبت دهه فجر ۳۷۰ میلیارد تومان طرح در ایلام افتتاح و به بهره برداری رسیده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ایلام بیدار، "قاسم سلیمانی دشتکی "،استاندار ایلام؛ به در جمع باشکوه مردم هلیلان حضور یافت و در جشن انقلاب این شهرستان ضمن تبریک ایام الله دهه مبارک فجر از استقبال و مهمانوازی مردم این دیار قدردانی کرد و گفت: از اینکه امروز می بی نم که یکی از مهم‌ترین خواسته‌های مردم هلیلان برآورده شده است، بسیار خوشحال هستم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ایلام بیدار, ایلام بیدار, دشتکی, به, هلیلان, ایام الله, مبارک, استقبال, مهمانوازی, می, هلیلان, خوشحال,

وی اظهار کرد: امروز روز بسیار خوبی برای من است، به یاد دارم کمتر از یک سال پیش به اتفاق همه مدیران به خدمت مردم هلیلان رسیدیم که خواسته اصلی این مردمان بزرگ ارتقاء بخش به شهرستان بود و امروز به لطف خدا و تلاش مسئولان این مهم تحقق یافته است.

, به اتفاق, هلیلان, مردمان, تحقق یافته,

وی افزود: در این زمینه تلاش زیادی به صورت مستمر انجام شد و با همدلی همه نمایندگان، بزرگان، مدیران و فرزندان استان، طرح در وزارت کشور با نظر موافق به دولت اعلام شد و در نهایت در دولت نیز به تصویب رسید.

, صورت, مستمر, در نهایت,

استاندار ایلام تعیین فرماندار هلیلان را به بعد از انتخابات موکول کرد و گفت: ما منتظر چارت سازمانی هستیم ولی مردم خیالشان راحت باشد تا آن موقع سرپرست معرفی خواهیم کرد.

, هلیلان, چارت, موقع,

وی در ادامه با اشاره به این مهم که کارهای خوبی در استان انجام شد است، اضافه کرد: این در حالی است که به خاطر ۸ سال جنگ تحمیلی عملاً فرصتی برای کار و ایجاد زیرساخت در استان وجود نداشت.

, وجود,

وی ادامه داد: با توجه به تجربیاتی که در طول دولت‌های گذشته داشته‌ام دولت تدبیر و امید کارهای بسیار بزرگی در استان صورت داده است بطوریکه امسال بالای ۱۵ هزار میلیارد تومان در این منطقه از کشور سرمایه گذاری انجام شده است.

, طول, تدبیر, صورت, بطوریکه, انجام شده,

وی افزود: با حضور معاون پارلمانی رئیس جمهور و مسئولان استان ۲۵۱ طرح و پروژه با اعتبار ۳۷۰ میلیارد تومان افتتاح و به بهره برداری رسید.

, معاون, رئیس, بهره برداری,

استاندار ایلام در ادامه به خدمات ارزشمند دولت در منطقه هلیلان اشاره کرد و گفت: در این میان اعتبارات خوبی به هلیلان تخصیص داده شده است که امیدواریم شهرستان شدن هلیلان نقطه عطفی در امر توسعه این منطقه باشد.

, هلیلان, هلیلان, داده شده, هلیلان, توسعه,

وی از اتمام کار پمپاژ داجیوند تا پایان سال خبر داد و گفت: برای پمپاژ آب از منابع سیل اعتبارات خوبی اختصاص داده‌ایم که امسال موضوع پمپاژها تمام شود و کسری آن را نیز تأمین خواهیم کرد.

, داجیوند, سیل, اختصاص, موضوع, کسری,

استاندار ایلام در بخش دیگری از صحبت‌های خود به موضوع تبدیل دهستان آسمان آباد به بخش اشاره کرد و گفت: به شدت دنبال ارتقاء آسمان آباد هستیم ولی باید مقدمات و زمینه آن هم ایجاد شود.

, موضوع, بخش اشاره, ارتقاء,

وی افزود: البته در این مسیر از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم بود.

, مسیر,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه