اخبار داغ

ملکی مطرح کرد؛

مصادره بیمارستان 239 تختخوابی بروجن ممنوع

مصادره بیمارستان 239 تختخوابی بروجن ممنوع
فرماندار شهرستان بروجن با تقدیر از زحمات چندین ساله دستگاه های اجرایی در تکمیل و بهره برداری از بیمارستان 239 تختخوابی، گفت: این بیمارستان متعلق به نظام اسلامی و مردم بوده و هیچ کس حق مصادره ندارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مسعود ملکی فرماندار شهرستان بروجن  در گفت و گو با خبرنگار جهانبین نیوز؛ با بیان اینکه عملیات انتقال بیماران و جابجایی تجهیزات پزشکی به بیمارستان جدید بروجن تا روز جمعه به پایان می رسد، گفت: از نظر فنی و تخصصی این بیمارستان آماده ارائه خدمات به مردم بوده و 18 بهمن‌ماه بهره برداری می شود.
 
وی هزینه تمام شده احداث و تجهیز این بیمارستان فوق تخصصی را افزون بر 2 هزار و 300 میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: استقرار شهرستان بروجن در مسیر 3 استان بزرگ اصفهان، فارس و خوزستان این بیمارستان را به یکی از مراکز مهم درمانی کشور تبدیل خواهد کرد.
 
فرماندار شهرستان بروجن با تقدیر از زحمات چندین ساله دستگاه های اجرایی در تکمیل و بهره برداری از بیمارستان جدید بروجن، ابراز داشت: 4 دولت، 4 استاندار، 5 فرماندار و 4 نماینده در تکمیل و تجهیز این بیمارستان نقش موثر داشته و کسی حق مصادره ندارد.
 
مسعود ملکی با بیان اینکه افتتاح بیمارستان به دلیل رفع نواقص و معایب موجود از سال گذشته تاکنون به تأخیر افتاده، افزود: در حال حاضر بیمارستان 239 تختخوابی بروجن یکی از پیشرفته ترین بیمارستان های چهارمحال و بختیاری است.
 
 
انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه