اخبار داغ

فرمانده سپاه انصارالرضا علیه‌السلام خراسان‌جنوبی:

22بهمن بزرگترین معروف و میثاق ملی است/ نماینده مطالبه‌گر انتخاب کنیم نه سازشکار

22بهمن بزرگترین معروف و میثاق ملی است/ نماینده مطالبه‌گر انتخاب کنیم نه سازشکار
سردار قاسمی با بیان این‌که 22 بهمن بزرگترین معروفی است که باید به همه اطلاع رسانی شود و حضور پیدا کنیم، گفت: شرکت در راهپیمایی 22 بهمن بسیار مهم است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، سردار علی قاسمی فرمانده سپاه انصارالرضا علیه‌السلام خراسان‌جنوبی پیش از ظهر امروز در همایش بزرگ یاوران و طلایه داران امر به معروف و نهی از منکر ضمن گرامی‌داشت یاد تمامی شهدا، اظهار کرد: شهیدان پیشگامان عرصه امر به معروف و نهی از منکر بودند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان، ,
 
,
وی افزود: تمامی فعالان عرصه امر به معروف و نهی از منکر ضمن اینکه تجربیات فراوانی دارند در این عرصه خون دل‌هایی زیادی خورده‌اند.
,
 
,
ستاد امر به معروف و نهی از منکر، ستاد مردمی است
, ستاد امر به معروف و نهی از منکر، ستاد مردمی است, ستاد امر به معروف و نهی از منکر، ستاد مردمی است,
 
,
فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان‌جنوبی با اشاره به این‌که برخی از فعالان عرصه امر به معروف و نهی از منکر پیشنهاداتی دارند که باید به برنامه و طرح تبدیل شود و گاهی زمان‌بَر است، بیان کرد: ستاد امر به معروف و نهی از منکر، ستاد دولتی نیست بلکه ستادی مردمی و وابسته به نهاد مقام معظم رهبری است.
,
 
,
سردار قاسمی عنوان کرد: در هر استان امام جمعه و نماینده ولی فقیه رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر است و مابقی اعضای ستاد به استناد قانون جزو شورای امر به معروف و نهی از منکر استان هستند.
,
 
,
وی اظهار کرد: تمامی مسئولان دستگاه‌های اجرایی از جمله فرمانده نیروی انتظامی، رئیس صدا و سیما، استاندار، مدیران دستگاه‌های اجرایی و دادستان اعضای شورای امر به معروف و نهی از منکر استان هستند.
,
 
,
فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان‌جنوبی عنوان کرد: مصوبات شورا که توسط رئیس شورا جمع بندی و ابلاغ می‌شود به عنوان قانون در محدوده استان مانند مصوبات شورای تامین و شورای فرهنگ عمومی قابل اجرا است.
,
 
,
سردار قاسمی گفت: شورای تامین برای بحث‌های امنیتی و سیاسی تصمیم می‌گیرد. شورای فرهنگ عمومی برای برنامه‌های فرهنگی، اجتماعی و سیاسی و شورای امر به معروف برای برنامه‌های اجتماعی، اخلاقی، مدیریتی و آنچه که در قانون برای آن پیش‌بینی شده تصمیم‌گیری می‌کند.
,
 
,
ملاک برنامه‌های امر به معروف و نهی از منکر قانون است
, ملاک برنامه‌های امر به معروف و نهی از منکر قانون است, ملاک برنامه‌های امر به معروف و نهی از منکر قانون است,
 
,
وی بیان کرد: ملاک برنامه‌های امر به معروف و نهی از منکر ستاد و اجرائیات آن، قانون است.
,
 
,
فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان‌جنوبی اظهار کرد: گروه‌های یاوران، طلایه داران و تمامی ضابطان باید آموزش ببینند و در قالب قانون امر به معروف و نهی از منکر وظیفه خود را انجام دهند.
,
 
,
سردار قاسمی بابیان این‌که نیروی انتظامی مسئولیت برخورد با مفاسد را دارد و پشتیبان گروه‌های امر به معروف و نهی از منکر است، گفت: در این راستا همکاری تنگاتنگ بین نیروی انتظامی با بسیج و سپاه که گروه‌های اجرایی تذکر لسانی و میدانی امر به معروف و نهی از منکر هستند، وجود دارد.
,
 
,
وی با اشاره به این‌که هماهنگی دادستان‌های شهرستان‌ها و دادگستری ها نیز خوب است، تصریح کرد: ضعف ما در قانونی است که روی میز دادستان و قاضی قرار دارد. و ضعف دوم در برداشت قاضی از کتاب قانون است. 
,
 
,
فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان‌جنوبی اظهار کرد: قانون امر به معروف و نهی از منکر حدود، مرز، مراتبی و مراحلی دارد. به هر نحوی که نمی‌توان قانون امر به معروف و نهی از منکر کشور را اجرا کرد.
,
 
,
سردار قاسمی گفت: نهاد امر به معروف و نهی از منکر که مومن‌ترین، دلسوزترین و انقلابی‌ترین افراد عضو آن هستند این قانون جواب آنها را نمی‌دهد لذا هموراه مطاله‌گر هستند و انتقاد دارند.
,
 
,
وی با بیان این‌که انتقاد و مطالبه‌گری آنها به جا است، افزود: اما تمامی این مطالبات و انتقادها باید از دروازه قانون رد شود. 
,
 
,
فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان‌جنوبی بیان کرد: در حال حاضر درخواست، انتقادات و تشخیص‌هایی که داریم باید در چارچوب امر به معروف و نهی از منکر باشد. 
,
 
,
اشکال ما در قوانین پوسیده ادارات و سازمان‌ها است
, اشکال ما در قوانین پوسیده ادارات و سازمان‌ها است, اشکال ما در قوانین پوسیده ادارات و سازمان‌ها است,
 
,
سردار قاسمی تصریح کرد: اشکال ما در قوانین پوسیده ادارات و سازمان‌ها است که برای نمونه می‌توان به قوانین منابع طبیعی و جنگل‌داری اشاره رکد.
,
 
,
وی خاطرنشان کرد: امر به معروف و نهی از منکر فقط تذکر لسانی و در بحث حجاب و عفاف نیست بلکه بحث امر به معروف بزرگ و مهم بوده و شامل موارد مختلفی می‌شود.
,
 
,
انقلاب کردیم که امر به معروف داشته باشیم
, انقلاب کردیم که امر به معروف داشته باشیم, انقلاب کردیم که امر به معروف داشته باشیم,
 
,
فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان‌جنوبی تاکید کرد: ما انقلاب اسلامی کردیم که امر به معروف داشته باشیم. انقلاب ما از یک ماهیت زشت فرهنگی به ماهیت متعالی فرهنگی تبدیل شد. بنابراین در تمامی بخش نامه و قوانین ادارات که مربوط به دوران قبل از انقلاب است قوانین و مستندات دوران طاغوت وجود دارد که اینها مردم را ناراضی و دلخور می‌کند.
,
 
,
سردار قاسمی گفت :41 سال از پیروزی انقلاب اسلامی گذشته است. فردی که در کشور مسئولیت وزارت بر عهده می‌گیرد باید مشکلات را پیدا کند و با لایحه دادن به مجلس طرح ارائه دهد که قوانین گذشته اصلاح شود.
,
 
,
خلاء و ضعف قانونی داریم
, خلاء و ضعف قانونی داریم, خلاء و ضعف قانونی داریم,
 
,
وی اظهار کرد: در بسیاری از بخش‌ها خلاء و ضعف قانونی داریم لذا برای همین گاهی اجرائیات و حضور آمران به معروف در صحنه با مشکلاتی مواجه می‌شود.
,
 
,
فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان‌جنوبی گفت: امروز رسالت ما اجرای قانون امر به معروف و نهی از منکر است نه کمتر نه بیشتر.
,
 
,
سردار قاسمی بیان کرد: طبیعی است اگر بعضی از مشکلات و معضلات جامعه روی زمین بماند و برخی از خواسته‌ها که خواسته‌های به حقی در حوزه امر به معروف و نهی از منکر است انجام نشود. هر چند پیگیری و رسیدگی می‌شود اما ممکن است به زودی به نتیجه نرسد.
,
 
,
وی با اشاره به در پیش رو بودن عید نوروز، گفت: یکی از زمان‌هایی که متاسفانه مظاهر فساد بیشتر می‌شود تعطیلات نوروز است. افراد به واسطه مسافرت‌ها و حضور در مراکز خرید، ورزشی و تفریحی شاید کمتر به بحث حجاب خود اهمیت دهند.
,
 
,
فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان‌جنوبی افزود: برخی در محل کار محجبه هستند اما با حضور در خارج از محیط کار وضعیت حجاب و پوشش آنها تغییر می‌کند.
,
 
,
سردار قاسمی گفت: یکی از دلایلی که باعث می‌شود شاهد تغییرات از نظر پوشش و حجاب در محیط کار با جامعه باشیم نفاق خفی است که متاسفانه در بین ماها وجود دارد و باعث می‌شود مسئله امر به معروف و نهی از منکر نادیده گرفته شود. 
,
 
,
وی تصریح کرد: لذا باید در مدراس، جامعه، خانه، اداره و ... مقید بود.
,
 
,
فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان‌جنوبی گفت: جغرفیای خراسان‌جنوبی به گونه‌ای است که در زمینه گردشگری در استان فراهم است و متاسفانه گاهی در ایام تاسوعا، عاشورا، اربعین و دهه پایانی صفر شاهد حضور گروه‌های زنده گردشگری در فضای مجازی و گروه‌هایی که هدفی غیر از گردشگری سالم اسلامی و ملی دارند در برخی از نقاط استان هستم که با این موارد برخوردی که در حد قانون و مصوبات شورای امر به معروف و نهی از منکر استان باشد انجام می‌شود.
,
 
,
حذف شدن ستاد اجرایی امر به معروف و نهی از منکر
, حذف شدن ستاد اجرایی امر به معروف و نهی از منکر, حذف شدن ستاد اجرایی امر به معروف و نهی از منکر,
 
,
وی با اشاره به درخواست‌هایی مبنی بر تشکیل ستاد اجرایی امر به معروف و نهی از منکر، تصریح کرد: این ستاد حذف شد. ما یک ستاد امر به معروف استانی داریم و شهرستان‌ها نیز ستاد امر به معروف و نهی از منکر وجود دارد.
,
 
,
سردار قاسمی با بیان این‌که ستاد احیا داریم  نه ستاد اجرایی، گفت: ستادهای اجرایی امر به معروف و نهی از منکری که بسیج و سپاه در شهرستان‌ها داشت حذف شده است. 
,
 
,
فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان‌جنوبی بیان کرد: امروز گروه‌های طلایه داران امر به معروف و نهی از منکر در تمامی اقشار در تمامی پایگاه‌های مقاومت بسیج فعالیت دارند. 
,
 
,
وی خاطرنشان کرد: گروه‌های امر به معروف و نهی از منکر زحمات زیادی در ایام تابستان و ماه مبارک رمضان در نقاط مختلف استان متحمل شدند که قابل تحسین است. 
,
 
,
22 بهمن بزرگترین معروف و میثاق ملی و مبنای قدرت ما است 
, 22 بهمن بزرگترین معروف و میثاق ملی و مبنای قدرت ما است , 22 بهمن بزرگترین معروف و میثاق ملی و مبنای قدرت ما است ,
 
,
سردار قاسمی با بیان این‌که 22 بهمن بزرگترین معروفی است که باید به همه اطلاع رسانی شود و حضور پیدا کنیم، گفت: شرکت در راهپیمایی 22 بهمن بسیار مهم است. دشمن با هر حیله، نیرنگ و تبلیغی به بهانه‌های مختلف به دنبال این است که مردم در راهپیمایی 22 بهمن حاضر نشوند. 
,
 
,
فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان‌جنوبی تاکید کرد: رسالت همه ما این است که به میدان بیاییم و از همه دعوت کنیم در راهپیمایی 22 بهمن شرکت کنند چراکه 22 بهمن میثاق ملی و مبنای قدرت ما است. 
,
 
,
وی بیان کرد: انتخابات مجلس شورای اسلامی نزدیک است و همه افرادی که حق انتخاب و رای دادن دارند باید در انتخابات شرکت کنند. 
,
 
,
سردار قاسمی گفت: باید به عنوان یک مسئله معروف برای حضور مردم در انتخابات امر به معروف داشته باشیم که همگی در انتخابات مجلس شورای اسلامی شرکت کنند و انتخاب درستی داشته باشند. نماینده‌ای را انتخاب کنند که بتواند در این مقطع از زمان مشکلات اقتصادی مردم را پیگیری کند و مطالبه‌گر باشد.
,
 
,
نماینده مطالبه‌گر انتخاب کنیم نه نماینده سازشکار
, نماینده مطالبه‌گر انتخاب کنیم نه نماینده سازشکار, نماینده مطالبه‌گر انتخاب کنیم نه نماینده سازشکار,
 
,
فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان‌جنوبی تصریح کرد: باید نماینده مطالبه‌گر انتخاب کنیم نه نماینده سازشکار باید نماینده سازش ناپذیر به مجلس بفرستیم که از حقوق ملت کوتاه نیاید.
,
 
,
وی افزود: مقام معظم رهبری هیچ‌گاه از حق مردم کشور کوتاه نیامده‌اند و حتی برای احقاق حقوق مردم سایر کشورهای مسلمان تلاش کرده‌اند.
,
 
,
برگزاری مراسم اربعین سردار سلیمانی 24 بهمن در مصلی المهدی بیرجند
, برگزاری مراسم اربعین سردار سلیمانی 24 بهمن در مصلی المهدی بیرجند, برگزاری مراسم اربعین سردار سلیمانی 24 بهمن در مصلی المهدی بیرجند,
 
,
سردار قاسمی با اشاره به حضور میلیونی مردم استان‌های مختلف در مراسم تشییع سردار سلیمانی، خاطرنشان کرد: مراسم اربعین سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و سایر شهدای مقاومت 24 بهمن ماه ساعت 9 صبح با سخنرانی حجت الاسلام عرب‌پور مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کرمان که از دوستان صمیمی حاج قاسم سلیمانی است در محل مصلی المهدی بیرجند برگزار خواهد شد.
,
 
,
فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان‌جنوبی با بیان این‌که ما باید امروز یک برنامه متحد برای ایستادن در جبهه مقاومت داشته باشیم،اظهار کرد: حضور باشکوه مردم در مراسم تشییع سردار سلیمانی تایید کننده جبهه مقاومت، مواضع استکبار ستیزی در مقابل قلدرهای زمان و ایستادن در برابر خودخواه‌ها و زیادی خواهی‌های دشمنان است.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه