اخبار داغ

یک مقام مسئول خبر داد؛

اعزام دو کاروان سلامت در دهه فجر به روستاهای محروم خراسان جنوبی

اعزام دو کاروان سلامت در دهه فجر به روستاهای محروم خراسان جنوبی
بخشی، معاون داوطلبان هلال احمر خراسان جنوبی از فعالیت کاروان های سلامت در چهار روستای محروم استان به مناسبت دهه فجر در خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، احمد بخشی معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی با تبریک فرا رسیدن ایام الله دهه فجر اظهار کرد: خوشبختانه انقلاب اسلامی علی رغم تهدیدها و فشارهای دشمن، جشن چهل و یک سالگی خود را پشت سر می گذارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان،, خاورستان،, خاورستان،,
وی با بیان این‌که به مناسبت فرا رسیدن این ایام، کاروان های سلامت به روستاهای محروم استان اعزام شد، گفت: دو کاروان برای خدمت به محرومان به شهرستان های سرایان و نهبندان اعزام شده‌اند.  
,
 
,
معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی  بیان کرد: این کاروان به 90 مراجعه کننده در روستاهای عباس آباد کلپ، چشمه زرد و چشمه سیاه در نهبندان و روستای عمرویی در سرایان خدمات درمانی و دارویی ارائه کردند.
,
 
,
بخشی عنوان کرد: این کاروان‌ها متشکل از دو پزشک، یک ماما، دو پرستار، یک تکنسین داروخانه، یک پرسنل، هشت داوطلب به اهالی این روستاها خدمات ارائه کردند.
,
 
,
وی خدمت به محرومان را از جمله اهداف راه اندازی این کاروان ها دانست و افزود: انجام فعالیت های بشردوستانه و کمک به نیازمندان نصب العین فعالیت های هلال احمر است.
,
 
,
انتهای پیام/127
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه