اخبار داغ

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی:

انقلاب اسلامی ایران مقدمه ساز ظهور امام زمان(عج) است/ هر رأی تیری به قلب دشمنان و بدخواهان نظام است

انقلاب اسلامی ایران مقدمه ساز ظهور امام زمان(عج) است/ هر رأی تیری به قلب دشمنان و بدخواهان نظام است
فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت : ولایتمداری، ایثار و گذشت، مردم داری، تواضع و فروتنی و فراجناحی بودن و انقلابی به تمام معنا بودن از ویژگی های بارز سردار سلیمانی بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از زرین خبر، سردار سرتیپ دوم پاسدار حبیب شهسواری امروز در مراسم گرامیداشت شهید سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی که با عنوان “اجتماع سلیمانی ها؛ در مسجد جامع شهر چهاربرج برگزار شد ، اظهار کرد: ما هر چه داریم به برکت خون شهداست و باید قدردان خون شهیدان باشیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زرین خبر,

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی با اشاره به ایام الله دهه مبارک فجر، افزود: انقلاب اسلامی ما که به تعبیر حضرت امام خمینی(ره) انفجار نور بود، در واقع مقدمه ساز ظهور امام زمان(عج) است.

,

وی با بیان اینکه امام خامنه ای(مدظله العالی) در مورد دهه فجر می فرمایند که دهه فجر یعنی آغاز ولایت امامت در جمهوری اسلامی، گفت: انقلاب اسلامی ایران به مردم عزت و هویت بخشید و ابهت پوشالی غرب و شرق را در هم شکست.

,

سردار شهسواری با اشاره به تفاوت انقلاب اسلامی ایران با سایر انقلاب ها در دنیا، تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران ریشه در اسلام و قرآن دارد و امام خمینی(ره) نیز از قرآن و اسلام درس گرفته و انقلاب را رهبری کردند.

,

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی اظهار کرد: این انقلاب عنایت پروردگار به ملت ایران بود که به رهبری حضرت امام خمینی(ره)  به پیروزی رسید.

,

وی با اشاره به دشمنی ها دشمنان با انقلاب اسلامی، گفت: مردم ایران اسلامی که به تعبیر بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی بهتر از ملت در عصر پیامبر(ص) و ائمه اطهار(ع) هستند، در ۴۱ سال گذشته انواع مشکلات را تحمل کردند.

,

سردار شهسواری تصریح کرد: ۴۱ سال است که دشمنان انقلاب اسلامی و مخالفان انسان ها و کشورهای آزاده و آزادمردان ۴۱، با انواع توطئه در مقابل اسلام و انقلاب اسلامی ایستاده اند ولی چون این انقلاب ریشه در قرآن و اسلام دارد در همه نقشه های خود ناکام مانده اند.

,

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی در ادامه به ویژگی های شهید حاج قاسم سلیمانی اشاره کرد و گفت: شهید سلیمانی می گفت تا شهید نشوی، شهید نمی شوی و شهید سلیمانی، شهید بود و شهید شد و زنده شد و این دلیل زنده بودن شهید سلیمانی را خداوند تبارک و تعالی در قرآن کریم بیان کرده است که شهدا زنده اند.

,

وی با بیان اینکه مزار شهدا زیارتگاه عاشقان و عارفان و ملجا و خاستگاه نیازمندان است، افزود: دنیا از استقبال مردمی و مراسم تشییع شهید سلیمانی و شهدای مقاومت شگفت زده و انگشت به دهان شد.

,

سردار شهسواری اخلاص را از مهم ترین ویژگی های شهید سلیمانی عنوان کرد و گفت: جهان از مراسم تشییع شهید سلیمانی مات و مبهوت ماند و شهید سلیمانی با خدا معامله کرد و نمونه بارز اخلاص بود.

,

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی با اشاره به اینکه شهید سلیمانی برای انقلاب اثرگذارتر و راهگشاتر از سردار سلیمانی است، تصریح کرد: ولایتمداری، ایثار و گذشت، مردم داری، تواضع و فروتنی و فراجناحی بودن و انقلابی به تمام معنا بودن از ویژگی های بارز سردار سلیمانی بود.

,

وی با بیان اینکه امروز نام و آوازه و یاد و خاطره شهید سلیمانی نه تنها در ایران بلکه در تمام دنیا به گوش می رسد، اظهار کرد: شهید سلیمانی کسی بود که داعش را نابود ساخت  ودر تاریخ ماندگار شد.

,

سردار شهسواری با اشاره به اینکه انقلابی و غیرانقلابی مصداق ما است، افزود: سردار سلیمانی انقلابی بود و عمر خود را در جهاد در راه خدا صرف کرد و شهادت ثمره و پاداش این جهاد بود.

,

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی اظهار کرد: شهید سلیمانی، آئینه عزت، غیرت و ولایتمداری و سربازی بود که به تیر غضب شقی ترین انسان ها شکست و یک سلیمانی تبدیل به میلیون ها سلیمانی شد.

,

وی به موضوع انتخابات اشاره کرد و گفت: همه باید در راستای مشارکت حداکثری در انتخابات تلاش کنند.

,

سردار شهسواری با بیان اینکه هر برگ رای تیری به سمت دشمنان است، افزود: در انتخابات باید به وظیفه خود عمل کنیم و با حضور پرشور در پای صندوق های رای دشمنان را ناکام سازیم.

,

فرمانده سپاه شهدا آذربایجان غربی با اشاره به اینکه معیارهای انتخاب اصلح در کلام مقام معظم رهبری بیان شده است، تصریح کرد: باید نماینده ای در تراز انقلاب و مطابق با معیارها و شاخص ها مانند چه کسانی برای انقلاب زحمت کشیده اند، مومن، ولایی، انقلابی، دلش برای اسلام و انقلاب بتپد، سرباز ولایت هستند، ایثارگری و با فرهنگ جبهه و شهادت آشنا هستند، اینها معیار و شاخصه است.

,

, ,

در ادامه این مراسم سردیس شهید سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی در ورودی بلوار با نام این شهید بزرگوار در شهر چهاربرج با حضور فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی رونمایی و یک باب مدرسه نیز به نام شهید سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی نامگذاری شد.

,
 
,
, ,
 
,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه