اخبار داغ

مدیرعامل خانه مطبوعات مازندران:

200 خبرنگار مازندرانی بیمه حوادث می‌شوند

200 خبرنگار مازندرانی بیمه حوادث می‌شوند
مدیرعامل خانه مطبوعات مازندران گفت: خبرنگاران تا سقف 30 میلیون تومان به مدت یک سال بیمه حوادث می شوند، تلاش می کنیم در مرحله دوم افراد بیشتری را تحت پوشش قرار دهیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سینا قربانی در گفت و گو با خبرنگار بلاغ با اشاره به اینکه ۲۰۰ خبرنگار از بیمه حوادث برخوردار می‌شوند، اظهار کرد: نداشتن بیمه از چالش های خبرنگاران است که با وجود عدم امنیت شغلی و شرایط اقتصادی این مشکل برای اصحاب رسانه دوچندان می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,

وی با بیان اینکه بیش از ۳۰ رسانه فعال در استان مازندران وجود دارد، عنوان کرد: به مدیر رسانه ها اعلام می شود تا یک یا 2 خبرنگار معرفی کنند، در مرحله اول ۲۰۰ خبرنگار تحت پوشش بیمه حوادث قرار می گیرند.

,

مدیرعامل خانه مطبوعات مازندران یادآور شد: بیمه حوادث انفرادی تا سقف ۳۰ میلیون تومان و به مدت یک سال خبرنگاران را در تامین هزینه های حوادث احتمالی یاری می کند.

,

این مسئول از تخفیف ۱۸ درصد برای خبرنگاران در درمانگاه ولایت آمل خبر داد و گفت: درمانگاه ولایت، یکی از مجهز ترین درمانگاه های شهرستان است که طبق تفاهم نامه اعضای خانه مطبوعات و خانواده های آنها با معرفی و کارت شناسایی می توانند از امکانات این درمانگاه استفاده کنند‌.

,

قربانی در ادامه تصریح کرد: دندانپزشکی، ارتوپد، پزشک عمومی، متخصص و ... خدمات این درمانگاه که شامل ۱۸ درصد تخفیف برای اعضای خانه مطبوعات است.

,

وی در پایان خاطرنشان کرد: تمام تلاش مان این است که کمک کننده وضعیت خبرنگاران باشیم و بتوانیم در مرحله دوم افراد بیشتری را تحت پوشش بیمه حوادث قرار دهیم.

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه