اخبار داغ

با خیال راحت در جمع انگلیسی زبان ها حاضر شوید

با خیال راحت در جمع انگلیسی زبان ها حاضر شوید
اگر دوست دارید هرگز در موقعیت های بدی که در ابتدا گفتیم، قرار نگیرید و مثل میلیون ها افرادی باشید که با یادگیری زبان خارجی، زندگی و کارشان را توصعه می دهند، همین حالا دست بجنبانید و آموزش زبان را شروع کنید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ تا به حال شده توی یک مهمونی قرار بگیرید که افراد در آن راجع به چیزی صحبت کنند که شما هیچ آگاهی و دانشی نسبت به آن نداشته باشید؟ خیلی سخت است که در میان جمعی حصور داشته باشید که ناگهان احساس کنید افراد، در مورد موضوعی صحبت می کنند که شما نه اسمش به گوش تان خورده، نه از آن سر درمی ‌آورید. به عنوان مثل تصور کنید، در میان جمعی که در آن هستید، افراد شروع می کنند به زبان انگلیسی با یکدیگر صحبت کردن و شما فقط نگاه می کنید؛ چقدر در این لحظه حس تان می تواند بد باشد!!! با خود می گویید که چرا یک زبان دیگر مثل همین انگلیسی به جز زبان مادری تان بلد نیستید؟

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زبان انگلیسی,

, , ,

البته این اتفاق در دنیای امروز کمتر پیش می آید چرا که تب زبان آموزی، تمام دنیا را فراگرفته و قطعا به این زودی‌ ها این اشتیاق فروکش نخواهد کرد. اگر در یکی از خیابان های شهر قدم بگذار، حداقل با یک یا دو آموزشگاه زبان مواجه می شوید. در میان اطرافیان تان هم حتما کسانی هستند که به یک، دو یا چند زبان خارجی مسلط هستند. تا به حال این سوال را از خود پرسیدید که چرا امروزه تا این حد به تعداد متقاضیان یادگیری زبان های خارجی افزوده شده؟ اگر بخواهیم با شما روراست باشیم باید بگوییم که دلایل بسیاری برای یادگیری یک زبان خارجی وجود دارد. از کار کردن در یک کشور خارجی تا برقراری ارتباط با کسایی که نمی ‌توانند به زبان شما صحبت کنند.

, یادگیری زبان های خارجی,

اگر دوست دارید هرگز در موقعیت های بدی که در ابتدا گفتیم، قرار نگیرید و مثل میلیون ها افرادی باشید که با یادگیری زبان خارجی، زندگی و کارشان را توصعه می دهند، همین حالا دست بجنبانید و آموزش زبان را شروع کنید. اگر هم معتقد هستید که این کار زمان بر و هزینه بر می باشد، نگران نباشید. ما به شما راهی نشان می دهیم که به وسیله آن در مدتی کوتاه زبانی که به آن علاقه دارید را فرابگیرید.

, آموزش زبان,

همین حالا هم برای آموزش زبان خارجی دیر کردید!!!

, همین حالا هم برای آموزش زبان خارجی دیر کردید!!!,

, , , ,

اجازه دهید این بخش را با یک جمله مهم شروع کنیم؛ "در یادگیری زبان دوم درنگ نکنید". فواید و مزایای فراگیری زبان خارجی به قدری است که بدون شک همه را شگفت زده می کند! یادگیری یک زبان خارجی؛ از انگلیسی گرفته تا چینی و ترکی، می ‌تواند زندگی شما را به روش های مختلفی بهبود بخشد و بر فاکتورهایی مانند سلامتی، فرصت ‌های شغلی و روابط اجتماعی اثر بگذارد. با تمام این ویژگی ها متاسفانه اغلب افراد در یادگیری زبان‌ های دیگر غیر از زبان مادری ‌شان بسیار تنبل هستند. و هنوز این موضوع برای شان ثابت نشده که وقتی زبان دیگری را بدانید، نه تنها بسیاری از مشکلات را نخواهید داشت بلکه بسیاری از در ها به روی شما گشوده خواهد شد.

,

به عنوان مثال، تصور کنید که به دنبال کار می گردید. آگهی های استخدامی را زیرو رو می کنید و برای شان رزومه می فرستید. ناگهان یک روز با شما تماس می گیرند و برای مصاحبه حضوری دعوت تان می کنند. در پایان مصاحبه یک متقاضی دیگر را می بینید که مثل شما با او نیز مصاحبه شده و از اتاق بغل بیرون می آید. به شما می گویند که "با شما تماس می گیریم" اما به رغیب تان می گویند "چند لحظه حضور داشته باشید تا با مدیر ملاقات کنید!" متعجب می شوید. پرس و جو می کنید و می فهمید که او یک برتری نسبت به شما دارد، تسلط بر زبان انگلیسی و فرانسه.

,

این یک مثال ساده بود تا متوجه شوید که مزایای یادگیری زبان می تواند در زندگی و آینده شما نیز تاثیر گذار باشد. پس همیشه به فکر آموزش یک زبان دیگر باشید. اگر هم شاغل هستید، از اوقات فراغت تان بهره ببرید. شاید بگویید حوصله رفتن به کلاس را ندارید؛ نیازی نیست حتما کلاس بروید و وقت خود را در خیابان ها و ترافیک بگذرانید. چطور؟؟؟ با من و زبان.

,

با وب سایت من و زبان از همیشه راحت تر زبان بیاموزید

, با وب سایت من و زبان از همیشه راحت تر زبان بیاموزید,

, , , ,

همان طور که گفتیم، احتمالا مدام به این فکر می کنید که یاد گرفتن یک زبان جدید، سخت است و در طولانی مدت، ممکن است ناامید‌ کننده و چالش ‌برانگیز باشد؛ اما این یک تفکر اشتباه است، این امر می تواند بسیار ساده و راحت باشد!!! به یاد داشته باشید که یاد گرفتن چندین زبان یا حتی یک زبان دیگر، بیشتر از این که سخت باشد، کمی زمان ‌بر است، اما همیشه می توان با بررسی های هوشمندانه روش هایی را یافت که فاکتور زمان بر بودن را دور زد و در عین حال زبان مورد نظر را نیز به صورت کاملا استاندارد آموخت.

,

کارشناسان ما با استفاده از متدهای روز دنیا اقدام به طراحی و راه اندازی وب سایت آموزش آنلاین زبان های خارجی نموده اند. اگر شما هم به دنبال یادگیری زبان دوم هستید، سایت من و زبان همین حالا در دسترس شماست. ما به عنوان متخصصین زبان های خارجی سعی داریم تا با بکارگیری روش های روز آموزش مانند تمرین و تکرار، به شما عزیزان یاری دهیم تا در یکی از زبان های انگلیسی، فرانسه، آلمانی، ترکی، چینی و ... حرف اول را بزنید.

,

یکی از مزایای بالقوه ی این وب سایت این است که با تمرین و تکرار زیاد شما را در یادگیری زبان مورد علاقه تان یاری می کند. خوشبختانه محیط و روند یادگیری زبان در این وب سایت به گونه ای است که شما می توانید هر مدت زمانی که می خواهید را به تمرین و تکرار مطالبی که آموختید، اختصاص دهید. پس معطل نکنید و همین حالا آموزش زبان مورد علاقه تان را آغاز کنید.

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه