اخبار داغ

رئیس سازمان بهزیستی کشور:

سال آینده 1500 خانوار دارای معلولیت در مشهد خانه‌دار می‌شوند

سال آینده 1500 خانوار دارای معلولیت در مشهد خانه‌دار می‌شوند
قبادی دانا گفت: امیدواریم سال آینده در مشهد مقدس میزبان هزار و ۵۰۰ خانوار دارای معلولیت شدید و خیلی شدید که خانه‌دار شده‌اند، باشیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ وحید قبادی دانا، رئیس سازمان بهزیستی کشور ظهر امروز در‌ مراسم کلنگ زنی فاز اول ساخت ۱۵ هزار منزل برای معلولان توسط بهزیستی و قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء در نیشابور گفت:  یکی از جنبه‌های توانمند سازی معلولین، رفع مشکل هزینه های مسکن است و سازمان بهزیستی تا سال ۸۶ حدود ۶۰۰ هزار مسکن اهدا شده بود و ۱۱۳ هزار واحد مسکونی از آن زمان واگذار شده است که حدود ۷۰ هزار مربوط به دولت تدبیر و امید است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

رئیس سازمان بهزیستی کشور تصریح کرد: تاکنون ساخت منازل به صورت وام های قرض الحسنه و قسمتی خیرین و سازمان بهزیستی به صورت بلاعوض بوده است که منزل خانواده های دو معلول و بالاتر از این دست بوده است.

,

وی خاطر نشان کرد: امروز نیز ۴۶۰ واحد دیگر نیز به صورت همزمان به خانواده های دومعلول و بالاتر اهدا می شود و ۱۸۶۰ واحد مسکونی نیز در سراسر کشور امروز کلنگش به زمین زده خواهد شد.

,

قبادی دانا تاکید کرد: معمولین شدید و خیلی شدید هدف ما در این پروژه است و تصمیم بر این است که از صفر تا صد بدون تسهیلات انجام می شود یعنی تماما کمک بلاعوض است.

,

وی خاطر نشان کرد: کل بودجه بهزیستی ۴۵۰ میلیارد ریال بوده است و امسال دولت مبلغ هزار میلیارد ریال برای این پروژه ها اختصاص داده اند و این پروژه به صورت مشترک با قرارگاه سازندگی خاتم الاولیاء ساخته خواهد شد.

,

قبادی دانا افزود: در طی این فاز هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی طی یک سال ساخته خواهد شد که ۷۵ درصد مبلغ مالی بر عهده بهزیستی و ۲۵ درصد برعهده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء است و ساخت آن نیز به صورت کامل در اختیار قرارگاه سازندگی است.

,

وی اظهار داشت: امیدواریم طی یک سال این پروژه به پایان برسد و سال آینده در مشهد مقدس میزبان هزار و ۵۰۰ خانوار دارای معلولیت شدید و خیلی شدید که خانه دار شده اند، باشیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه