اخبار داغ

آیت الله اراکی:

شاهد پایان عمر وهابیت در جهان اسلام هستیم

شاهد پایان عمر وهابیت در جهان اسلام هستیم
عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: امروز شاهد پایان یافتن عمر وهابیت در جهان اسلام و آغاز وحدت و همبستگی همه گروه‌ها و طایفه‌های اسلامی هستیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ آیت الله محسن اراکی شنبه شب در مراسم بزرگداشت اربعین شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی در مدرسه امام کاظم(ع) قم با بیان اینکه امروز در کنار پیروزی های ارزشمند شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمان ایشان، به پیروزی در جنگ نرم نیز دست یافته ایم، گفت: امروز عمر وهابیت به پایان رسیده است و خبری از وهابیت فعال و متحرک در منطقه نداریم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قاسم سلیمانی, قاسم سلیمانی,

وی با بیان اینکه جریان های نفاق و تزویر در برابر حرکت انبیاء به سمت توحیدمحوری در جامعه مانع تراشی می کردند، اظهار داشت: وهابیت از جمله این جریان های تزویری است که برای مقابله با دین حق توسط استعمار پیر انگلیس بوجود آمد.

,

عضو خبرگان رهبری با بیان اینکه مستکبران غربی علاوه بر توطئه ها و دسیسه های پیچیده علیه ملت های مسلمان، در سالهای گذشته به جنگ سخت نیز متوسل شده اند، خاطرنشان کرد: پیروزی انقلاب اسلامی آغاز دوران بازگشت به ولایت اهل بیت(ع) و پایان شب روی طولانی بود.

, خبرگان,

وی با اشاره به سخت تر شدن جنگ نرم و سخت دشمنان پس از انقلاب اسلامی، تصریح کرد: آیت الله مکارم شیرازی در برابر جنگ نرم تکفیری ها، یک نهضت عظیم به راه انداختند که حتی الازهر مصر را نیز تحت تأثیر قرار داد که رویدادهای بسیار مؤثری پس از آن بوجود آمد.

,

مراسم بزرگداشت اربعین شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی با حضور آیت الله مکارم شیرازی از مراجع عظام تقلید، حجت الاسلام و المسلمین محمدی گلپایگانی رئیس دفتر مقام معظم رهبری، بهرام سرمست استاندار قم و جمعی از علما و فضلای حوزه های علمیه، مسؤولان اجرایی و اقشار مختلف مردم در مدرسه علمیه امام کاظم(ع) قم برگزار شد.

, قاسم سلیمانی,

منبع: ایرنا

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه