اخبار داغ

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان خبر داد:

ایجاد شایعه ویروس کورونا در ایران برای جلوگیری از حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن است

ایجاد شایعه ویروس کورونا در ایران برای جلوگیری از حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن است
فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان با اشاره به وجود شایعه بیماری کرونا در کشور گفت: دشمن این بار نیز با به راه انداختن جنگ روانی با این هدف که مردم را از حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن منصرف کنند وارد عمل شده اما دشمن باید بداند حفظ سلامت جامعه اولویت همه مسئولان در این کشور است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  کُردتودی، سید صادق حسینی روز شنبه در مراسم یادواره۵۱۷ شهید سرباز استان کردستان که در سالن همایشات مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور در سنندج برگزار شد، اظهار داشت: این نظلام تمام هستی خود را از شهدا دارد چرا که شهدا از اصلی ترین سرمایه و جودی خود گذشتند تا راه این انقلاب تداوم یابد پس حق این است که ما ادامه دهنده راه این عزیزان باشیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  کُردتودی،,

وی خانواده شهدا را حافظ نظام جمهوری اسلامی و چشم و چراغ آن دانست و افزود: در طول تاریخ معاصر ایران اسلامی تنها جنگی که در آن حتی یک سانتی‌متر از خاک کشورمان به دشمن واگذار نشد، دفاع مقدس بود که این افتخار را مدیون از خودگذشتگی شهدا هستیم و امیدواریم که بتوانیم پیرو خط این شهدا باشیم و در خدمت به مردم از هیچ نوع کمکی کوتاهی نکنیم.

,

, ,

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان در ادامه عنوان کرد: یادواره‌های شهدا، نیاز شهدا نیست و ما در این مراسم‌ها دور هم جمع می‌شویم تا یاد و خاطره شهدا را گرامی داریم و نشان دهیم که شهدا از ارزشمندترین داشته های این انقلاب هستند.

,

وی اظهار داشت: امروزه دشمنان از هر طریق می خواهند حضور مردم را در برنامه های انقلاب کم رنگ جلوه دهند که با بصیرت و آگاهی مردم همیشه در صحنه شاهد نقش بر آب شدن تمام نقشه های شومشان همزمان با چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خواهیم بود.

,

, ,

وی اظهار کرد: حضور گسترده در انتخابات دوم اسفند بسیار مهم است چرا که در این روز سرنوشت ما با دستان خودمان رقم خواهد خورد.

,

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان با بیان اینکه ایستادگی مردم مهمترین عامل پیروزی انقلاب اسلامی است گفت: دشمنان در طول چهار دهه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به صورت متحد از هر ابزاری برای نابود کردن انقلاب استفاده کردند اما تا به امروز در اهداف شوم و پلید خود ناکام مانده اند که این به برکت همبستگی و وحدت مردم است.

,

سردار حسینی با اشاره به وجود شایعه بیماری کرونا در کشور گفت: دشمن این بار نیز با به راه انداختن جنگ روانی با این هدف که مردم را از حضور در راهپیمایی 22بهمن منصرف کنند وارد عمل شده اما دشمن باید بداند حفظ سلامت جامعه اولویت همه مسئولان در این کشور است و خوشبختانه هیچ مورد مبتلا به این بیماری در کشور وجود ندارد و دشمن از هر دری که وارد شود هرگز توانای مقابله با نیروهای انقلابی ما را نخواهد داشت.

,

, ,

شهیدان با هر قطره قطره خون خود درخت انقلاب را تنومندتر ساختند

, شهیدان با هر قطره قطره خون خود درخت انقلاب را تنومندتر ساختند,

در دامه این مراسم  ماموستا فایق رستمی اظهار داشت: در اینجا جای دارد یادی کنیم از امام خمینی (ره) که توانست نه تنها ملت ایران را بلکه تمام دنیا را در مقابل استکبار بیدار نماید. 

,

نماینده مردم استان کردستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: همچنین در این فرصت جای دارد یادی کنیم از شهدای گرانقدار به ویژه شهیدان استان کردستان که جان خود را در راه دفاع از وطن و کشور فدا کردند.

,

, ,

این عالم اهل سنت در ادامه سخنان خود بیان داشت: در این جمع مادران و پدران شهیدی هستند که اسوه صبر و استقامت می باشند و توانستند که فرزندانی را براساس تعالیم دین و اسلام تربیت نمایند.

,

ماموستا رستمی در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: کلمه شهید به حدی مقدس است که تنها خداوند متعال در قرآن کریم از آن نام برده است که این نشان از جایگاه شهدا در نزد خداوند دارد.

,

, ,

نماینده مردم استان کردستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: یکی از نکاتی که باید گفته شود، جایگاه والای پدران و مادران شهداست، این عزیزان با صبر و شکیبایی که دارند برای همه ما اسوه و الگو می باشند.

,

, ,

وی در ادامه تاکید کرد: لذا باید گفت که جایگاه پدران و مادران شهدا کمتر از جایگاه شهدا نیست.

,

ماموستا رستمی عنوان کرد: دو ویژگی برجسته هم در خانواده های شهدا و هم در خود شهیدان موج می زند که این دو ویژگی یکی صبر و شکیبایی و دیگر نماز و ارتباط با خداوند متعال می باشد.

,

نماینده مردم استان کردستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: لذا باید از خود بپرسیم که شهیدان چه معامله ای با خداوند متعال کردند، یعنی چه چیزی را فروختند و خداوند چه چیزی را از شهدا خرید.

,

این عالم اهل سنت اظهار داشت: شهیدان عزت، کرامت، شهادت، ایثار و فداکاری را به ما و همه جهان هدیه کردند و با هر قطره قطره خون خود درخت انقلاب و نظام را تنومندتر ساختند.

,

وی گفت: همچنین امنیت کنونی کشور را باید مرهون رشادت ها و ایثارگری های فرزندان این انقلاب دانست.

,

نماینده مردم استان کردستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: شهیدان برای دفاع از این آب و خاک لحظه ای درنگ نکردند و بهترین معامله را با خداوند کردند و خود را فروشنده و خدا را خریدار نمودند.

,

ماموستا رستمی در ادامه به وظیفه جامعه در قبال خون شهدا اشاره کرد و بیان داشت: همه ما باید با خدمات خود به مردم و کشور همانند آبادانی، رفع بیکاری و... جواب اعتماد شهدا را بدهیم.

,

نماینده مردم استان کردستان در مجلس خبرگان رهبری در پایان سخنان خود گفت: تا زمانی که بین مردم و نظام وحدت حاکم باشد، دشمن نمی تواند و قادر نخواهد بود که توطئه ای علیه ما انجام دهد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه