اخبار داغ

به مناسبت دهه فجر صورت گرفت؛

انجمن هنرهای تجسمی همزمان با ایام الله دهه فجر در فیروزکوه افتتاح شد

انجمن هنرهای تجسمی همزمان با ایام الله دهه فجر در فیروزکوه افتتاح شد
همزمان با ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی انجمن هنرهای تجسمی شهرستان فیروزکوه با حضور مسئولین شهرستان افتتاح شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه خبری تهران نیوز، مراسم افتتاحیه انجمن هنرهای تجسمی شهرستان فیروزکوه با حضور سید حسن حسینی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، زمان ایلکا، رئیس شواری شهر و روسای ادارات و جممعی از هنرمندان شهرستان برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه خبری تهران نیوز,
 
,
در این مراسم نرجس سالارپور به عنوان رئیس انجمن و مریم افشاری، بیتا سراج، محدثه پازوکی و محیا تاج الدین به عنوان هیات امناء انجمن هنرهای تجسمی معرفی شدند؛ حکم رئیس و اعضای هیات امناء انجمن توسط رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اهدا شد.
,
 
,
سید حسن حسینی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، در این مراسم با تاکید بر اهمیت ایجاد انگیزه لازم برای هنرمندان شهرستان، اظهار داشت: زمینه ها برای فعالیت در حوزه هنرهای تجسمی در شهرستان بسیار مساعد است و استقبال هنرمندان این رشته برای ارائه کارهای هنری می تواند در معرفی بیش از پیش این هنر نقش بسیاری داشته باشد.
,
 
,
وی همچنین در خصوص عرصه های اقتصادی هنر و فروش آثار هنرمندان در شهرستان و همچنین جا نمایی جهت ارائه آثار فرهنگی و هنری توسط شورای اسلامی شهر قول مساعدی را از سوی زمان ایلکا، رئیس شورای شهر، گرفت تا انگیزه لازم برای تولید هر چه بیشتر آثار هنرمندان شهرستان ایجاد شود.
,
 
,
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه تصریح کرد: برای فعالیت دائم گالری و نمایشگاه هنرهای تجسمی برنامه ریزی شده است و خوشبختانه تا پایان سال جاری همه روزه نمایشگاه آثار هنرمندان دایر خواهد بود.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه