اخبار داغ

هم رزم شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی:

قدرت جمهوری اسلامی به واقعیتی انکار ناپذیر در جهان تبدیل شده است

قدرت جمهوری اسلامی به واقعیتی انکار ناپذیر در جهان تبدیل شده است
هم رزم شهید سپهبد قاسم سلیمانی گفت: امروز قدرت جمهوری اسلامی به واقعیتی انکار ناپذیر در جهان تبدیل شده است و منطق استکبار در دنیا شکست خورده و جز هیمنه‌ای پوشالی از آن باقی نمانده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازصبح توس محمد هدایتی صبح امروز در یادواره عملیات غرور آفرین والفجر 8 و روز حفاظت اطلاعات در سپاه با بیان اینکه چهل سال مجاهدت،تلاش و ایثارگری‌ها و مبارزه با استکبار به نتیجه رسیده است اظهارداشت: امروز پس چهل سال این ایثارگری‌ها به ثمر نشسته است و جمهوری اسلامی به عنوان پدیده‌ای غیرقابل‌انکار در جهان ظهور کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی با بیان اینکه راهبردهای نظام اسلامی ایران را به عنوان یک قدرت در منطقه و دنیا معرفی کرده است تصریح کرد: منطق استکبار در دنیا شکست خورده و جز هیمنه‌ای پوشالی از آن باقی نمانده است.

,

این یادگار هشت سال دفاع مقدس بابیان اینکه خداوند با یاری نظام جمهوری اسلامی صدق وعده‌هایش را به ما اثبات کرده است افزود: ما تا آخرین لحظه و آخرین قطره خون از یاری دین خدا دست بر نخواهیم داشت چراکه خداوند ما را در این راه یاری خواهد کرد.

,

هدایتی در ادامه بابیان اینکه دشمنی مستکبرین عالم با اسلام هیچ‌گاه تمام نخواهد شد ابراز کرد: پایان کار دشمنی امریکا با ما یا در عقب نشستن آن‌ها از اهداف پلیدشان است و یا در دست برداشتن ما از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلابی‌مان خواهد بود.

,

هم‌رزم شهید سلیمانی در ادامه بابیان اینکه دشمن طراحی‌های فراوانی برای ضربه زدن به ما انجام داده است و درصدد تخریب سپاه پاسداران است تأکید کرد: یکی از روش‌هایی که دشمن برای ضربه زدن انتخاب کرده است نفوذ از طریق جنگ نرم و فضای مجازی است.

,

انتها پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه