اخبار داغ

فرماندار ورامین:

۲۹۰۰ نفر برگزاری انتخابات ورامین را برعهده دارند

۲۹۰۰ نفر برگزاری انتخابات ورامین را برعهده دارند
فرماندار شهرستان ورامین گفت: در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و نخستین میاندوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان، بیش از ۲ هزار و ۹۰۰ نفر برگزاری این رویداد مهم سیاسی را بر عهده دارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از شبکه خبری تهران نیوز، حسین کاغذلو فرماندار ورامین در جلسه توجیهی نامزدهای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه ورامین، پیشوا و قرچک که در محل فرمانداری ورامین برگزار شد اظهار کرد: در جریان برگزاری انتخابات، بیش از ۲ هزار و ۹۰۰ نفر از عوامل اجرایی، نظارت، نمایندگان فرماندار، کاربران و نیروی انتظامی، وظیفه برگزاری این رویداد مهم سیاسی را بر عهده دارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه خبری تهران نیوز،, شبکه خبری تهران نیوز،, شبکه خبری تهران نیوز, شبکه خبری تهران نیوز, ،,

وی گفت: هیأت اجرایی انتخابات، به منظور جمع آوری آراء مردم شهرستان ورامین در دو بخش مرکزی و جوادآباد، ۱۷۵ شعبه تعیین کرده اند که در بخش جوادآباد ۳۱ شعبه شامل ۲۹ شعبه ثابت شهری و روستایی و ۲ شعبه سیار در نظر گرفته شده است.

,

کاغذلو افزود: در بخش مرکزی ورامین نیز ۱۴۴ شعبه شامل ۱۲۵ شعبه شهری، ۱۷ شعبه روستایی و ۲ شعبه سیار در نظر گرفته شده است.

,

وی اظهار کرد: به منظور سهولت دسترسی بانوان به شعب اخذ رأی، از مجموع ۱۴۴ شعبه اخذ رأی بخش مرکزی، ۷ شعبه به بانوان اختصاص یافته که تمامی عوامل اجرایی، نمایندگان فرماندار، بازرسین، منشی و کاربران رایانه این شعب را بانوان تشکیل می‌دهند.

,

فرماندار ورامین از نامزدهای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی خواست تا با عمل به قانون و اخلاق‌مداری، زمینه برگزاری انتخابات باشکوه را فراهم کنند.

,

وی با اشاره به ابلاغ قانون شفافت هزینه‌کرد داوطلبان در جریان تبلیغات گفت: نامزدهای انتخابات مجلس موظفند تا بر اساس مصوبه مجلس شورای اسلامی، نسبت به افتتاح حساب نزد یکی از بانک‌ها اقدام و ضمن معرفی یک نماینده مالی، شماره حساب را به ستاد انتخابات ارائه دهند.

,

کاغذلو تأکید کرد: تمامی رفتارهای نامزدها در طول روند تبلیغات مورد ارزیابی قرار می‌گیرد و با هماهنگی به عمل آمده با دستگاه قضا و با توجه به تعیین شعب ویژه رسیدگی به تخلفات انتخاباتی، با هر گونه بی قانونی برخورد خواهد شد.

,

وی تصریح کرد: به هر حال از مجموع افرادی که صلاحیت آن‌ها برای شرکت در انتخابات تأئید شده، فقط یک نفر به عنوان نماینده حوزه انتخابیه ورامین، پیشوا و قرچک راهی مجلس می‌شود لذا سایر نامزدها می‌باید ضمن تلاش برای ایجاد آرامش، در صورت اعتراض، موارد را از طریق مجاری قانونی پیگیری کنند.

,


انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه