اخبار داغ

نایب رییس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب کرمانشاه:

اجباری به کناره گیری کاندیداهای انقلابی نداریم /رسانه‌ها، شورای ائتلاف نیروهای انقلاب را در تشکیل مجلس کارآمد یاری کنند

اجباری به کناره گیری کاندیداهای انقلابی نداریم /رسانه‌ها، شورای ائتلاف نیروهای انقلاب را در تشکیل مجلس کارآمد یاری کنند
نایب رییس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان کرمانشاه با بیان اینکه اجباری به کناره گیری کاندیداهای انقلابی نداریم، از سایر جبهه‌های اصولگرایان دعوت کرد که به ائتلاف بپیوندند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از شبکه اطلاع رسانی مرصاد ، کمیته رسانه و فضای مجازی شورای ائتلاف استان کرمانشاه با حضور تعدادی از فعالان رسانه‌های انقلابی استان برگزار شد. مشروح خبرها به شرح ذیل است

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی مرصاد,

 

,

اجباری به کناره گیری کاندیداهای انقلابی نداریم / دعوت از اصولگرایان برای پیوستن به ائتلاف

, اجباری به کناره گیری کاندیداهای انقلابی نداریم / دعوت از اصولگرایان برای پیوستن به ائتلاف,

دکتر علیرضا دودمان عصر امروز در کمیته رسانه و فضای مجازی شورای ائتلاف استان کرمانشاه با حضور تعدادی از فعالان رسانه‌های انقلابی استان به بیان نکاتی در خصوص سازوکار این شورا پرداخت و از اصحاب رسانه‌های انقلابی و فعالان فضای مجازی خواست در تبیین مواضع شورا کمک و همفکری داشته باشند.

,

وی اظهار داشت: برای اولین بار است که در طول چهل سال اخیر جمعی از دلسوزان انقلاب دور هم گرد آمده و با وحدت خاصی نشست‌های انتخاباتی برگزار می‌کنند.

,

نایب رئیس شورای ائتلاف استان کرمانشاه افزود: در استان کرمانشاه در نهایت پس از بررسی دیدگاه‌های کاندیداهای جبهه انقلاب ۱۰ نفر شناسایی شدند و ۸ نفر از آنها میثاق نامه شورای ائتلاف را امضا کردند، البته این بدان معنی نیست که مابقی کاندیداها انقلابی نیستند.

,

ذذ

, ذذ,

وی ادامه داد: فارغ از نتیجه بعدی در نظرسنجی و مراحل بعدی که هنوز مشخص نشده هر ۸ نفر را انقلابی می‌دانیم و بنابه ضرورت تنها ۳ نفر را به عنوان لیست مورد حمایت شورا انتخاب خواهیم کرد.

, بنابه,

نایب رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان کرمانشاه گفت: اقبال عمومی از طریق نظرسنجی، انتخاب مجمع با درصد پایین و نظر شورای شهرستان و استان از ملاک‌های قرار گرفتن کاندیداها در لیست شورای ائتلاف است.

,

دکتر دودمان تصریح کرد: ساختار شورای ائتلاف نیروهای انقلاب حتی المقدور دموکراتیک است و در این سازوکار مردمی لیست جریان انقلابی توسط مردم انتخاب می‌شود.

, المقدور,

وی در مورد شبهات مطرح شده در خصوص کناره گیری افرادی که در لیست قرار نمی‌گیرند نیز تصریح کرد: بنای ما بر اجبار به کناره گیری نامزدهای انقلابی نیست و این بحث‌ها را تکذیب می‌کنیم، اما ممکن است کاندیدایی به نتیجه برسد که آرای وی کم است و به نفع جبهه انقلاب کنار بکشد.

, گیری, گیری,

للل

, للل,

نایب رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان کرمانشاه در مورد جبهه‌های تشکیل شده دیگر اصولگرایان در استان نیز گفت: به آنها توصیه دوستانه داریم که به ائتلاف بپیوندند.

,

رسانه‌ها، شورای ائتلاف نیروهای انقلاب را در تشکیل مجلس کارآمد یاری کنند

, رسانه‌ها، شورای ائتلاف نیروهای انقلاب را در تشکیل مجلس کارآمد یاری کنند,

حجت الاسلام محمدحسن عامری فر عصر امروز در کمیته رسانه و فضای مجازی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان کرمانشاه اظهار داشت: رسانه‌ها در تبیین مواضع و اهداف شورای ائتلاف نیروهای انقلاب نقش مهمی دارند و می‌توانند اثرگذار باشند.

, الاسلام,

وی از اصحاب رسانه‌های انقلابی و فعالان انقلابی فضای مجازی که همواره در مسیر حفظ ارزشهای نظام حرکت می‌کنند خواست تا به شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در تشکیل مجلس کارآمد و انقلابی کمک کنند.

,

مسئول کمیته رسانه و فضای مجازی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان کرمانشاه با اشاره به تخریب و هجمه‌ها علیه این شورا در فضای مجازی گفت: این هجمه‌ها نشان می‌دهد که ما کارمان را به درستی انجام داده‌ایم و این مسائل تنها ما را قوی‌تر می‌کند.

,

حجت‌الاسلام عامری فر همچنین تمام شایعات در مورد مهندسی بودن مجمع عمومی برای تغییر آرا را قویاً تکذیب کرد و گفت: البته خروجی این رأی گیری به معنای قرار گرفتن در لیست نهایی شورا نیست و فاکتورهای دیگری هم در این تصمیم دخالت دارند.

, گیری,

وی همچنین با اشاره به زمان اندک باقیمانده تا انتخابات از اصحاب رسانه‌های انقلابی خواست تا با همکاری بیشتر خود اعتماد عمومی به شورای ائتلاف را ارتقا بخشند تا تصمیم نهایی با اقبال عمومی مواجه شود.

,

 

,

اانتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه