اخبار داغ

امام جمعه فردوس مطرح کرد؛

اعلام نفرت از زیاده خواهی‌های آمریکا با حضور در راهپیمایی 22 بهمن/ بار دیگر دشمنان را ناکام می‌کنیم

اعلام نفرت از زیاده خواهی‌های آمریکا با حضور در راهپیمایی 22 بهمن/ بار دیگر دشمنان را ناکام می‌کنیم
حجت الاسلام بابایی گفت: 22 بهمن امسال باشکوه‌تر از سال گذشته برگزار می‌شود و موجب خوشحالی دوستان و ناکامی دشمنان خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا بابایی ماهانی امام جمعه فردوس در گفت‌وگو با خاورستان، ضمن دعوت مردم خراسان‌جنوبی جهت حضور در راهپیمایی 22 بهمن و گرامی‌داشت یاد و خاطره امام راحل (ره) و تمام شهدا، اظهار کرد: امسال راهپیمایی 22 بهمن به دلیل مسائلی که در جهان اسلام به وجود آمده و شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی از حال و هوای خاصی برخوردار خواهد بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان،, خاورستان،, خاورستان،,
 
,
وی افزود: مردم وفادار به انقلاب اسلامی روز 22 بهمن یکپارچه در مراسم راهپیمایی 22 بهمن شرکت کرده و دِین خودشان را به شهدا و امام شهدا ادا خواهند کرد.
,
 
,
امام جمعه فردوس بیان کرد: با توجه به زیاده خواهی‌های آمریکا، صهیونیست و اسرائیل در طرحی با عنوان معامله قرن که در جهان اسلام پیش آمده ایجاب می‌کند امسال باشکوه بیشتر در راهپیمایی 22 بهمن شرکت کنیم و نفرت خودمان را از این مسئله و زیاده خواهی های دشمنان اعلام کنیم.
,
 
,
حجت الاسلام بابایی ماهانی عنوان کرد: 22 بهمن امسال باشکوه‌تر از سال گذشته برگزار می‌شود و موجب خوشحالی دوستان و ناکامی دشمنان خواهد شد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه