اخبار داغ

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری:

تنها راه پیروزی ملت و برون‌رفت از توطئه‌های دشمنان اسلام ولایی و انقلابی است

تنها راه پیروزی ملت و برون‌رفت از توطئه‌های دشمنان اسلام ولایی و انقلابی است
آیت‌الله عبدالکریم فرحانی گفت: تنها راه پیروزی ملت و برون‌رفت از توطئه‌های مختلف دشمنان داخلی و خارجی و استکبارجهانی، همان اسلام ولایی و انقلابی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یزدرسا، آیت‌الله عبدالکریم فرحانی شب گذشته در جمع تعدادی از روحانیان و طلاب مدارس علوم دینی یزد با بیان اینکه بررسی کامل آسیب‌ها و تهدیدهای انقلاب  موضوع‌های مهمی است که باید با جدیت در دستور کار همه مسوولان و دلسوزان نظام قرار گیرد، بیان داشت: حرکت رو به جلو انقلاب در گرو تلاش مضاعف بر اساس بیانیه گام دوم و جلب همکاری و همراهی مردم و جوانان در عرصه ‌های مختلف و حرکت بر اساس اسلام انقلابی و مدیریت جهادی قرار دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

وی افزود: نباید با برخی کارها موجب ناامیدی مردم شد همان هدفی که کار دشمن است و برای خنثی کردن آن باید همه مردم با بصیرت و بینش دینی و انقلابی با خدمت خالصانه بیش از گذشته وظایف خود را  به طور دقیق در ابعاد مختلف انجام دهند.

,

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه راه عزت و تداوم ملت و نظام فقط در گرو اسلام ناب محمدی(ص) و حرکت در محور ولایت است، اذعان داشت: تنها راه پیروزی ملت و برون‌رفت از توطئه‌های مختلف دشمنان داخلی و خارجی و استکبارجهانی، همان اسلام ولایی و انقلابی است که در بیانیه گام دوم ،به طور جدی مورد تاکید مقام معظم رهبری قرار گرفته و باید برای تحقق آن اقدام کرد.

,

فرحانی امیدآفرینی و اعتمادسازی در بیانیه گام دوم را از جمله ضرورت‌های تداوم راه انقلاب اسلامی عنوان کرد و تصریح داشت: باید ابعاد این بیانیه که منشور انقلاب اسلامی و نقشه راه است در کنار خدمت به مردم و جلب اعتماد بیشتر آحاد جامعه بیشتر مورد توجه باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه