اخبار داغ

قاسم رفیعا:

دشمن با پخش شایعات به دنبال کم‌رنگ کردن حضور مردم در 22 بهمن است

دشمن با پخش شایعات به دنبال کم‌رنگ کردن حضور مردم در 22 بهمن است
نویسنده و طنزپرداز مشهدی گفت: امسال دشمن با پخش شایعه‌های مختلف مثل احتمال انتقال ویروس کرونا در راهپیمایی 22 بهمن، به دنبال کم‌رنگ کردن حضور است اما مردم ثابت کرده‌اند توجهی به حرف‌های دشمن ندارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ قاسم رفیعا، نویسنده و طنزپرداز در گفت‌وگو با صبح توس، اظهار کرد: کار دشمن همواره دشمنی کردن بوده و هست و همه ساله دشمن با حربه‌های مختلف به دنبال کم‌رنگ کردن حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن اما پس از 22 بهمن آمار و تصاویر راهپیمایی نشان دهنده شکست آن‌ها است زیرا مردم ثابت کرده‌اند توجهی به حرف‌های دشمن ندارند و همواره درصحنه‌های حساس حضور پررنگی دارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی ادامه داد: امسال دشمن با پخش شایعه‌های مختلف مثل احتمال انتقال ویروس کرونا در راهپیمایی 22 بهمن، به دنبال کم‌رنگ کردن حضور است اما در عین حال به نظر من در روز 22 بهمن همه چیز تغییر خواهد کرد و مردم پرشورتر از هر زمانی در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی شرکت می‌کنند.

,

رفیعا با بیان اینکه مسئولان ما نیز مانند مردم باید شریف باشند، تصریح کرد: متأسفانه باید بپذیریم به دلیل برخی سوء مدیریت‌ها در کشور و تحریم‌های دشمن، امروز مردم با مشکلات اقتصادی مواجه هستند لذا همان‌طور که مقام معظم رهبری فرمودند، مردم باید طعم واقعی انقلابشان را بچشند و این اتفاق نخواهد افتاد به غیر از ایجاد یک گردش نخبگانی و رفع سوء مدیریت‌هایی که در کشور ایجاد شده است.

,

این نویسنده و طنزپرداز گفت: بسیاری از مشکلات کشور به دشمن ربطی ندارد و باید چاره حل این مشکلات را در داخل کشور جست‌وجو کنیم اما در عین حاله من به همراه دانش‌آموزانم، هم‌اکنون در حال برنامه‌ریزی برای هرچه با شکوه برگزار کردن راهپیمایی 22 بهمن هستیم و از اینجا از همه برای شرکت در این راهپیمایی باشکوه، دعوت می‌کنم.

,

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی در عرصه‌های مختلف طی 41 سال گذشته به دستاوردهای چشمگیری دست یافته است، افزود: در زمان انقلاب حدود 7 سال بیشتر نداشتم اما به طور کامل وضعیت اقتصادی و رفاه اجتماعی مردم آن زمان را درک کرده‌ام و وضعیت کنونی مردم اصلاً قابل مقایسه با ابتدای انقلاب نیست.

,

رفیعا ادامه داد: گاهی خودم به وضعیت معیشتی ایجاد شده اعتراض‌هایی دارم اما وقتی یک نگاه معقولانه به سر تکاملی انقلاب، طی 41 سال گذشته می‌کنیم درمیابیم که در عرصه‌های مختلف پیشرفت‌های بسیار خوبی داشته‌ایم که نباید آن‌ها را نادیده بگیریم؛ به عنوان مثال در ابتدای انقلاب تنها ما دو کانال تلویزیونی داشتیم و کودکان باید ساعت‌ها برای پخش برنامه کودک صبر می‌کردند اما امروز شاهد افزایش تعداد کانال‌های تلویزیونی و رشد محتوایی صداوسیما در عرصه‌های مختلف هستیم به‌گونه‌ای که دیگر کسی احساس نیاز به داشتن ماهواره را ندارد.

,

این نویسنده و طنزپرداز با بیان اینکه یکی از ضعف‌ها ما در حوزه شعر و ادبیات است، خاطر نشان کرد: متأسفانه امروز از نویسندگان و شاعران ما حمایت کافی انجام نمی‌شود زیرا شاعر و نویسنده باید یک اثر هنری و ادبی را خلق کند و پس از آن با هزینه شخصی خودش این کتاب را به چاپ برساند و دغدغه آن تنها به فروش رساندن کتابش باشد.

,

وی تصریح کرد: طی چند سال گذشته هیچ حمایتی از ادبیات و اهالی قلم این کشور نشده است و اگر نگاهی به وضعیت سه قشر فرهنگی، شاعر و خبرنگار بیندازید، می‌بینید که از آن‌ها حمایت خاصی صورت نگرفته است و اگر پای صحبت خیلی از آن‌ها بنشینید می‌بینید حقوق آن‌ها حتی جوابگوی نیمی از مخارج آن‌ها را نیست.

,

رفیعا با تأکید بر اینکه وضعیت رشد کشور را باید در تمام عرصه‌ها بررسی کنیم و تنها نقاط ضعف را نبینیم، گفت: شرایط کشور با وجود سختی‌ها و محرومیت‌ها رو به رشد است و به دلیل اینکه تولید کشور نیازمند مطالعه و حمایت است، باید شرایطی برای حمایت از تولیدکنندگان و اهالی قلم ایجاد شود تا شاهد رشد هر چه سریع‌تر انقلاب در عرصه‌های مختلف باشیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه