اخبار داغ

هنرمندان خراسان‌جنوبی:

22 بهمن امسال با شکوه‌تر از هر سال برگزار می‌شود/ برای ضربه‌زدن به دشمنان نظام اسلامی به صحنه می آییم

22 بهمن امسال با شکوه‌تر از هر سال برگزار می‌شود/ برای ضربه‌زدن به دشمنان نظام اسلامی به صحنه می آییم
هنرمندان خراسان‌جنوبی از مردم هم استانی جهت شرکت در راهپیمایی 22 بهمن و ضربه‌زدن به دشمنان نظام اسلامی دعوت کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی عباس‌زاده بازیگر تئاتر و هنرمند خراسان‌جنوبی در گفت‌و‌گو با خاورستان، ضمن دعوت از مردم استان جهت حضور در راهپیمایی 22 بهمن، اظهار کرد: من به عنوان یک هنرمند همیشه در مراسم راهپیمایی 22 بهمن و سایر ایام الله ها شرکت کردم و خواهم کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان، , خاورستان،,
 
,
وی افزود: هنرمندان فارغ از جناح‌های سیاسی فعالیت می‌کنند چون کار ما کار هنری است.
,
 
,
این هنرمند هم استانی با اشاره به این‌که مشکلاتی در کشور وجود دارد، بیان کرد: اما آنچه مهم است حفظ نظام اسلامی، امنیت و آرامش موجود در کشور است که نباید فراموش شود.
,
 
,
عباس‌زاده عنوان کرد: حضور در راهپیمایی 22 بهمن مختص فرد یا گروه خاصی نیست و همه باید در این روز بزرگ شرکت کنند.
,
 
,
وی تصریح کرد: علی‌رغم تمامی مشکلات اقتصادی موجود در کشور اما همه ما ملت ایران کشور و نظام اسلامی را دوست داریم و برای حفظ نظام اسلامی در راهپیمایی 22 بهمن شرکت می‌کنیم.
,
 
,
بازیگر تئاتر در خراسان‌جنوبی گفت: سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی یک پاسدار واقعی بود که اسمش لرزه بر تن دشمنان می‌انداخت و دشمن با ترسی که از سردار سلیمانی داشت جرات نمی‌کرد نگاه چپی به کشور داشته باشد لذا امسال با توجه به تقارن اربعین سردار سلیمانی با یوم الله 22 بهمن بر هر ایرانی واجب است در راهپیمایی 22 بهمن حضور داشته باشد چراکه حماسه حضور بسیار مهم است.
,
 
,
عباس‌زاده اظهار کرد: حضور مردم در صحنه نشان از اتحاد ملت است و به دشمنان نشان می‌دهند که در هر شرایطی کنار یکدیگر خواهند بود.
,
 
,
ابوالفضل نخعی‌زاده بازیگر تئاتر و هنرمند خراسان‌جنوبی نیز  ضمن دعوت از مردم خراسان‌جنوبی جهت حضور در راهپیمایی 22 بهمن، اظهار کرد: ما هنرمندان خراسان جنوبی کشور ایران و آب و خاک این سرزمین را دوست داریم و برای وطن هر کاری از دستمان برآید انجام می‌دهیم.
,
 
,
وی افزود: 22 بهمن برای مردم ایران یک عید بزرگ است و وظیفه هر فردی است در راهپیمایی این روز شرکت کند.
,
 
,
این هنرمند خراسان‌جنوبی گفت: تحریم‌ها و مشکلات اقتصادی موجود دلیلی برای عدم حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن نمی‎شود.
,
 
,
نخعی زاده اظهار کرد: شهادت سردار سلیمانی حادثه تلخی برای کشور و مردم ایران بود چراکه دشمن ناجوانمردانه حاج قاسم را به شهادت رساند و با توجه به همزمان شدن اربعین سردار سلیمانی با 22 بهمن قطعا راهپیمایی 22 بهمن امسال باشکوه تر برگزار خواهد شد.
,
 
,
الهه قهستانی بازیگر تئاتر در خراسان‌جنوبی نیز از مردم استان جهت حضور در راهپیمایی 22 بهمن دعوت کرد و گفت: راهپمایی 22 بهمن امسال بسیار باشکوه‌تر از سال‌های گذشته برگزار خواهد شد.
,
 
,
وی با بیان این‌که قطعا تمامی هنرمندان هم استانی در این روز بزرگ در مراسم راهپیمایی 22 بهمن شرکت می‌کنیم، افزود: امسال که راهپیمایی 22 بهمن با اربعین سردار سلیمانی همزمان شده است از تمامی دوستان، همکاران و مردم استان درخواست می‌کنم با حضور مقتدرانه خود در راهپیمایی 22 بهمن امسال ضربه محکمی به دشمنانی که به دنبال خدشه دار کردن امنیت و آسایش مردم ایران هستند، بزنیم.
,
 
,
انتهای پیام/
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه