اخبار داغ

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی:

راهپیمایی ۲۲ بهمن در ۹۰ نقطه استان خراسان شمالی برگزار می شود

راهپیمایی ۲۲ بهمن در ۹۰ نقطه استان خراسان شمالی برگزار می شود
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی از برگزاری راهپیمایی 22 بهمن در بیش از 90نقطه استان خبرداد وگفت: امسال باتوجه به همزمانی این روز با اربعین شهید سلیمانی پیش بینی می شود مردم حضور چشمگیری داشته باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام محمد علی سالاری، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار عصراترک به حضور بیش از 60 درصدی مردم بجنورد طی سال گذشته در راهپیمایی 22 بهمن اشاره کرد و اظهار کرد: بیش از یکصد و 10 هزار نفر از مردم مرکز استان در 22 بهمن 97 حضور پیدا کردند که امسال باتوجه به همزمانی 22 بهمن با اربعین شهید سلیمانی  پیش بینی می شود مردم حضور چشمگیری در مقایسه با سال های گذشته داشته باشند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصراترک,  ,

وی از برگزاری راهپیمایی 22 بهمن در مناطق روستایی و عشایری استان  خبرداد و گفت : در همه مراکز بخش ها، شهرها، دهستان ها و برخی روستاهای بزرگ این راهپیمایی را خواهیم داشت.

,

 رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی  با اعلام این که مراسم راهپیمایی 22 بهمن  راس ساعت 9 صبح در سراسر استان برگزار می شود، گفت: برنامه های روز 22 بهمن در مرکز استان با توجه به همزمانی با اربعین شهادت سردار سلیمانی از ساعت 8 و 30 دقیقه صبح آغاز می شود.

,

حجت الاسلام سالاری خاطر نشان کرد: برگزاری تریبون آزاد، اجرای گروه سرود، ایستگاه نقاشی، ایستگاه سلامت از جمله برنامه های تدارک دیده شده در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن است.

,

این مقام مسئول بیان داشت: این مراسم درمرکز استان با تجمع مردم از ساعت 9 صبح در محل میدان شهید آغاز و راس ساعت 9:30 به سمت میدان بازرگانی و بلوار مصلی راهپیمایی انجام می شود و در پایان مسیر راهپیمایی نیز از سخنرانی حجت الاسلام ادیانی، رئیس عقیدتی، سیاسی نیروی انتظامی  کشور بهره مند خواهیم شد.

,

وی گفت: همچنین  در مقابل مصلی امام خمینی (ره)  با اجرای گروه سرود 1357 نفری دانش آموزی برگزار می شود.حجت الاسلام سالاری یادآور شد: ویژه برنامه های 22 بهمن از عصر امروز ساعت 16 تا قبل از اذان مغرب و عشا و از ساعت 19 و 30 دقیقه الی 21 در محل میدان شهید بجنورد اجرایی می شود، همچنین راس ساعت 21 بانگ تکبیر برگزار می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه