اخبار داغ

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی نیشابور:

بودجه جابجایی تغییر مسیر تجمع‌های ملی مذهبی نیشابور تأمین نشده است

بودجه جابجایی تغییر مسیر تجمع‌های ملی مذهبی نیشابور تأمین نشده است
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی نیشابور گفت: بودجه مورد نیاز برای جابجایی صوت نصب‌شده در مسیر راهپیمایی‌ها تأمین نشده است لذا مراسم‌های ملی مذهبی کماکان در خیابان امام خمینی (ره) نیشابور برگزار می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام علی‌رضا جوانشیری در گفت‌وگو با صبح توس با اشاره به راه‌پیمایی یوم‌الله 22 بهمن در نیشابور گفت: این راه‌پیمایی از ساعت 9:30 صبح از مسجد صاحب‌الزمانی (عج) نیشابور به سمت مسجد جامع این شهر برگزار خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی خاطرنشان کرد: در تمام شهرهای اقماری نیشابور نیز این راهپیمایی برگزار خواهد شد.

,

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی نیشابور با اشاره به‌حکم دادستان نیشابور مبنی بر عدم برگزاری مراسم‌های عزاداری در این محور به دلیل قرار گرفتن در مسیر بیمارستان 22 بهمن نیشابور عنوان داشت: حکم مربوط به دسته‌های عزاداری بود و ما نیز آمادگی انتقال مسیرهای تجمعات ملی مذهبی از این مسیر به هر مسیری که شورای تأمین تصمیم بگیرد را داریم.

,

جوانشیری تصریح کرد: البته ما اعلام کردیم این جابجایی نیازمند یک میلیارد و 500 میلیون ریال پول برای جابجایی سیستم صوت نصب‌شده در خیابان امام خمینی (ره) است که مسئولین قول تأمین آن را دادند که به امسال نرسیده است.

,

وی اظهار داشت: اگر سال دیگر این مبلغ تأمین شود صوت را منتقل خواهیم کرد چون حقیقتاً با صوت سیار امکان کنترل و پوشش جمعیت وجود ندارد.

,

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی نیشابور گفت: البته مزاحمت برای بیمارستان بیشتر متوجه هیئت‌ها است که از طبل استفاده می‌کنند وگرنه در راهپیمایی‌ها مزاحمت صوتی نداریم.

,

جوانشیری با اشاره به انتقاد نسبت به مسدود شدن مسیر اورژانس و بیمارستان تأکید کرد: در جلسات هماهنگی تصمیم بر این شد که درب پشتی بیمارستان باز شود تا مردم از آن قسمت رفت‌وآمد کنند و به بیماران دیالیزی نیز اطلاع‌رسانی شود که در صبح زود به بیمارستان مراجعه کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه