اخبار داغ

استاندار قزوین:

کاندیدایی که به‌دنبال دودستگی در جامعه است ظرفیت نمایندگی را ندارد

کاندیدایی که به‌دنبال دودستگی در جامعه است ظرفیت نمایندگی را ندارد
استاندار قزوین گفت: انتخابات مظهر وحدت و انسجام ملی است و کسی که در این عرصه چنددستگی ایجاد می‌کند نیز خلاف منویات رهبری است و ظرفیت نمایندگی مردم را ندارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح قزوین؛ هدایت الله جمالی پور در شورای اداری استان قزوین که عصر امروز(دوشنبه) در استانداری برگزار شد، اظهار کرد: دهه فجر یک فرصت برای ماست تا بدانیم چرا انقلاب کردیم و اهداف آن چیست؛ اگر در مسیر انقلاب هستیم باید ببینیم چه ضعف‌هایی داریم و آن را برطرف کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح قزوین,

وی افزود: انقلاب در جهت ارزش‌های دینی و حقوق مردم ایجاد شد؛ لذا اگر در این دو اصل تزلزلی به وجود آید، بدون شک خطرناک است و می‌تواند عدم اعتماد عمومی را در پی خواهد داشت.

,

استاندار قزوین تصریح کرد: تقویت این دو اصل رابطه مستقیمی با قدرت ملی دارد که همه ما باید در این مسیر قدم برداریم و به مطالبه و حقوق مردم توجه ویژه داشته باشیم والا خون شهدا و آرمان‌های انقلاب اسلامی پایمال خواهد شد.

,

این مقام مسئول بیان کرد: امسال در دهه فجر تعداد ۷۴۸ پروژه به ارزش هزار میلیارد تومان در استان افتتاح شد‌؛ در سال جدید نگاه متفاوتی به توزیع اعتبارات و پروژه‌ها خواهیم داشت تا عدالت در همه مناطق استان برقرار شود.

,

زمان سرمایه‌گذاری در استان نباید بیشتر از ۲۰ روز باشد

, زمان سرمایه‌گذاری در استان نباید بیشتر از ۲۰ روز باشد,

وی یادآور شد: در توسعه استان قزوین در گذشته اشتباهاتی رخ داده است که امروز برای ما آسیب‌هایی را به وجود آورده اما استان قزوین درواقع یک ایران کوچک است که ظرفیت‌های بسیاری دارد و باید به خوبی از آن‌ها بهره‌برداری کنیم.

,

جمالی پور با اشاره به اهمیت پنجره واحد اقتصادی عنوان کرد: در این دوره ارتباط ما با بخش خصوصی بسیار متفاوت خواهد شد تا سرمایه‌گذاری در استان با جهت‌گیری جدیدی رخ دهد؛ زمان سرمایه‌گذاری نباید بیشتر از ۲۰ روز باشد بطوری که هیچ عذری را از دستگاه‌ها نمی‌پذیریم.

,

استاندار قزوین عنوان کرد: با توجه به این تحریم‌ها، می‌توانیم با مدیریت منابع و بهره‌وری درست نیز مشکلات کشور را حل کنیم، لذا با عقلانیت همه کارهای کشور به درستی رقم می‌خورد.

,

این مقام مسئول با بیان اینکه عقلانیت، انسجام و وحدت ما را حفظ می‌کند، گفت: انتخابات مظهر وحدت و انسجام ملی است و کسی که در این عرصه چنددستگی ایجاد می‌کند نیز خلاف منویات رهبری است و ظرفیت نمایندگی مردم را ندارد.
انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه