اخبار داغ

امام جمعه درح:

راهپیمایی 22 بهمن کشور را بیمه می‌کند

راهپیمایی 22 بهمن کشور را بیمه می‌کند
حجت الاسلام راستگو گفت: راهپیمایی‌ها کشور را بیمه می‌کند و حضور در راهپیمایی 22 بهمن که آزمونی بزرگ برای ملت ایران است بسیار مهم است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام و المسلمین محمد راستگو امام جمعه درح در گفت‌وگو با خاورستان، ضمن دعوت از مردم خراسان‌جنوبی جهت شرکت در مراسم راهپیمایی 22 بهمن، اظهار کرد: با توجه به اتفاق ناگوار ترور سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در دی ماه حضور در راهپمایی 22 بهمن امسال از اهمیت و حساسیت بسیار زیادی برخوردار است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان،, خاورستان،, خاورستان،,
 
,
وی افزود: مردم ولایت‌مدار ایران با حضور میلیونی خود در مراسم تشییع شهید سلیمانی نشان دادند که دل‌بسته مسائل اعتقادی و مسئولان دلسوز نظام اسلامی هستند.
,
 
,
امام جمعه درح بیان کرد: قطع به یقین با توجه به حوادثی که امروز پیرامون ما می‌گذرد از جمله مسئله رونمایی از طرح معامله قرن، تلاش در تضعیف کشورهای اسلامی و ایجاد فتنه و نفاق در این کشورها که هدف اصلی دشمنان ایجاد ضعف در نظام جمهوری اسلامی است، آنچه اساسی و مهم است حضور همیشگی مردم در صحنه است.
,
 
,
حجت الاسلام راستگو عنوان کرد: مردم ایران طی این 41 سال همیشه با حضور خود به خوبی نشان دادند به ولایت دلبستگی دارند.
,
 
,
وی با اشاره به وعده خداوند، اظهار کرد: اگر امت با ولایت پیوند بخورد هیچ وقت ملت شکست نمی‌خورد و دشمن به هر اندازه که باشد، ملت پیروز میدان خواهد بود.
,
 
,
حجت الاسلام راستگو اظهار کرد: در کشور سختی و مشکلاتی داریم اما مشکلات هیچ وقت ناشی از اسلام و انقلاب نیست. انقلاب و اسلام نقصی ندارد. اگر گاهی عیب‌هایی مشاهده می‌شود به دلیل فاصله‌هایی است که افراد از اسلام و انقلاب گرفته‌اند. هر کجا فاصله ایجاد شده ضربه خوردیم.
,
 
,
وی ادامه داد: ضرورت ایجاب می‌کند که باید ادامه مسیر با توجه به آرمان‌های انقلاب اسلامی باشد چراکه ما تنها مسیری که توانسته‌ایم از آن نتیجه بگیریم انقلاب اسلامی است. هر موقع مسیر ملت، جامعه و مسئولان از مسیر انقلاب و اصول آن فاصله گرفته شاهد ضربه‌های فراوانی بودیم اما هر جا با روحیه و اصول انقلابی جلو رفتیم برکات آن نصیب ما شده است.
,
 
,
امام جمعه درح تصریح کرد: مردم ایران مومن، متعهد و قدردان نظام اسلامی هستند و اگر امروز انقلاب اسلامی ما ثابت قدم و مقتدر ایستاده و پیش می‌رود به دلیل داشتن رهبری آگاه و بصیر است.
,
 
,
حجت الاسلام راستگو گفت: راهپیمایی‌ها کشور را بیمه می‌کند و حضور در راهپیمایی 22 بهمن که آزمونی بزرگ برای ملت ایران است بسیار مهم است.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه