اخبار داغ

مشاور پوتین در راهپیمایی 22 بهمنِ کرج؛

آیت الله خمینی ستاره قطبیِ راه در معنویت، سیاست و ژئوپولتیک است

آیت الله خمینی ستاره قطبیِ راه در معنویت، سیاست و ژئوپولتیک است
الکساندر دوگین گفت: در کمال اخلاص عرض می کنم که برای شخص بنده، شخصیت آیت الله خمینی معمار کبیر و پدر انقلاب اسلامی همچون ستاره قطبی ببرای پیدا کردن راه در معنویت، سیاست و ژئوپلیتیک است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، یک تحلیل گر روسی انقلاب اسلامی در سخنرانی یوم الله 22 بهمن در کرج گفت: برادران و خواهران ایرانی از شما تشکر می کنم که اجازه دادید در چنین مراسم نمادینی که به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب بزرگ ایران برگزار شده است شرکت کنم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, تیتریک,
الکساندر دوگین افزود: در کمال اخلاص عرض می کنم که برای شخص بنده، شخصیت آیت الله خمینی معمار کبیر و پدر انقلاب اسلامی همچون ستاره قطبی ببرای پیدا کردن راه در معنویت، سیاست و ژئوپلیتیک است.
,
 
,
وی با اشاره به اینکه ابعاد انقلاب شعیان ایران حقیقتا جهانی بود و همه انسان ها را در برگرفت، اظهار داشت: این انقلاب تجلی انسانیت بود و تمام ملت های جهان را متاثر از شکوه خود کرد.
,
 
,
دوگین تصریح کرد: آیت الله خمینی (ره) تمام مردم جهان را به نبرد با هژمونی غرب، سرمایه داری، لیبرالیسم و سکولاریسم فراخواند تا رهایی ملت ایران را با بازگشت به عدالت رقم زده و جوامع انسانی از انحطاط نجات دهد.
,
 
,
وی گفت: مبارزه مردم ایران به رهبری امام (ره) با محوریت مقدسات اسلامی انجام شد اما به جهان اسلام محدود نشد و ظهور آیت الله خمینی در فرهنگ روسیه همانند ظهر رهبر غائب مسلمانان مهدی (عج) است.
,
 
,
دوگین افزود: مردم روسیه متاثر از انقلابی هستند که توسط مردم ایران در عرصه عمل شکل گرفته است، ما باید در کنار ایرانیان بیدار بایستیم و همراه با شیعیانی که بیدار شده اند قرار بگیریم تا با هم علیه دجال بجنگیم.
,
 
,
وی اظهار داشت: سیاستی که امروز آمریکا به وسیله عمال نادان خود و عروسک های خیمه شب بازی اش در جهان در پیش گرفته است خشم عمومی ملت های دنیا را افزایش داده است زیرا مردم این کشورها متوجه شده اند با رویه غرب متضرر خواهند شد.
,
 
,
دوگین تصریح کرد: جهان اسلام و دیگر کشورهای جهان نسبت به آمریکا احساس تنفر می کنند و ما در کشور روسیه نیست لیرالیسم را پس زده ایم و ارزش های خودمان را در جامعه، سیاست و روابط خارجی در پیش گرفته ایم.
,
 
,
وی گفت: ریختن خون ژنرال سلیمانی بزرگ، نشان دهنده دشمنی دجال با نیروهای فرزندان انقلابی ایران بود و خون این قهرمان صدها قهرمان دیگر را بیدار می کند، این قانون خداست و ما اسن شهید را قهرمان خود می دانیم و یادش را گرامی می داریم.
,
 
,
دوگین افزود: امروز سراسر دنیا پرچمی قرمز را مشاهده می کنند که نه فقط مربوط به شکوه گذشته است بلکه پس از ظهور مهدی (عج) هم همچنان با شکوه خواهد ماند.
,

مشاور پوتین در خاتمه اظهار داشت: خداوند به شما خیر ذهد، انقلاب شما انقلاب ما نیز هست.
,
,
 
,
 
,
 
,
 
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه