اخبار داغ

نماینده خبرگان رهبری؛

«مقاومت» مهمترین راه ملت ایران برای پیروزی/ سردار سلیمانی بنیان گذار روحیه مقاومت در امت های اسلامی است

«مقاومت» مهمترین راه ملت ایران برای پیروزی/ سردار سلیمانی بنیان گذار روحیه مقاومت در امت های اسلامی است
نماینده خبرگان استان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری، گفت: سردار شهید سلیمانی بنیان گذار روحیه مقاومت در منطقه و نماد مقاومت برای امت های اسلامی می باشد که خون او آغازی برای مجاهدت های بزرگتر و پایان آمریکا و استکبار جهانی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ سید شرف‌الدین ملک‌ حسینی، نماینده خبرگان استان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری، در راهپیمایی پرشور ۲۲ بهمن ماه در بندرعباس اظهار کرد: یوم الله ۲۲ بهمن روز عزت و شرف و ایستادگی ملت است و شهید سلیمانی رمز پیروزی مقاومت در جهان و عزت و آبروی انقلاب و ایران است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  هرمز,

وی با بیان اینکه حضور چند صد هزار نفری مردم هزمزگان در یوالله۲۲بهمن برگ زرینی برای تاریخ این استان استان است، عنوان کرد: در سالیان گذشته مردم این استان نگزاشتند این بندر به «بندرپرتقالی ها» تبدیل شود و نام‌ « خلیج فارس » از آن برداشته شود.

,

نماینده خبرگان رهبری در ادامه گفت: مردم هرمزگان به همراه سایر استان های کشور انقلابی را ایجاد کردند که نقطه عطفی در جهان به منسه ظهور رساند و توانست ساختار جهانی و هیمنه استکبار را بشکند.

,

ملک حسینی بابیان اینکه امام خمینی(ره) با اتکا به الله و همراهی مردم حکومتی دینی به وحود آورد تا زمینه ساز ظهور باشد،تصریح کرد: انقلاب اسلامی  با ایستادگی و‌ مقاومت در مقابل استکبار شکل دیگری از حکومت و نظام اسلامی را برای جهانیان نشان داد.

,

وی با بیان اینکه آرمان های بلند انقلاب نشان داد که اسلام در دنیا چه جایگاهی دارد،گفت: این انقلاب توانست به چند هزار سال پادشاهی و دوران طولانی استکبار و سلطه افراد نالایق پایان دهد.

,

نماینده خبرگان استان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری، ادامه داد: حریت و فداکاری دو  آرمان بزرگ حکومت اسلامی است که استکبار جهانی از همان ابتدا تاب این را نداشت که ایران اسلامی الگوی سایر کشور ها باشد و با تمام توانایی خود به جنگ با انقلاب پرداخت.

,

ملک حسینی در ادامه « آرمان برتر » و  « رهبری مقتدر» و «مردم آگاه و یکپارچه» را سه رکن اصلی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد.

,

وی با بیان اینکه آمریکا نمی توانست بپذیرد که ژاندارمش در منطقه به مقابل با او بپردازد، اظهار کرد: با آغاز انقلاب اسلامی فتنه های آمریکا و استکبار جهانی علیه ما شدت گرفت که ذکاوت و شجاعت و همچنین اطاعت از رهبری باعث شد که دشمنان به اهداف خود نرسند.

,

نماینده خبرگان رهبری، افزود: مسیر سختی در پیش روست که باید با صبر و تقوا آن را طی کرده  و بی شک مقاومت است که می تواند ما را به اهدافمان نزدیک کند.

,

ملک حسینی با اشاره به اینکه تدبیر مسئولان و مقاومت مردم می تواند گره گشای مشکلات شود، گفت: اگر کسی به معقوله مقاومت شک دارد می تواند با رجوع به تاریخ و مطالعه سرگذشت حکومت هایی که پس از وا دادگی شکست خورده اند، و پیروزی و عزت ملت های مقاوم پاسخی مناسب برای شبهات خود بیابد.

,

وی ادامه داد: آنچه که امروز ضرورت دارد بینایی، بصیرت و هوشیاری برای شناخت دشمن است و البته رهبر انقلاب به عنوان معلم جامعه «آمریکا» را اصلی ترین دشمن ما معرفی کرده است.

,

نماینده خبرگان استان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که روحیه مقاومت می تواند ما را در برابر آمریکا و قدرت پوشالی اش پیروز کند، گفت: حاج قاسم سلیمانی دو عنصر شجاعت و تدبیر را در خود داشت و با اطاعت همه جانبه اش از رهبری نشان داد ولایت پذیری سرآغاز تمام پیروزی ها است.

,

ملک حسینی ادامه داد: سردار شهید سلیمانی بنیان گذار روحیه مقاومت در منطقه و نماد مقاومت برای امت های اسلامی است که خون او آغازی برای مجاهدت های بزرگتر و پایان آمریکا و استکبار جهانی است.

,

وی در ادامه با اشاره به انتخابات پیش رو اظهار کرد: یکی از مسائل مهم پیش روی ما انتخابات است که باید با حضور حداکثری و مشارکت نقشه های دشمنان را بار دیگر بر هم بزنیم.

,

نماینده خبرگان رهبری در پایان خاطر نشان کرد: ما باید با انتخاب درست و درس از گذشته نمایندگان اصلح را انتخاب و مسیر انقلاب را هموار تر سازیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه