اخبار داغ

نوبخت در جمع راهپیمایان گرگانی 22 بهمن :

کینه آمریکایی ها از ایران منجر به شهادت حاج قاسم شد / تحریم آخر ترامپ از تحریم نفت در برابر غذا هم بدتر است

کینه آمریکایی ها از ایران منجر به شهادت حاج قاسم شد / تحریم آخر ترامپ از تحریم نفت در برابر غذا هم بدتر است
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور با بیان اینکه تحریم ظالمانه آخر ترامپ حتی از تحریم نفت در برابر غذا هم بدتر است گفت : در تحریم نفت در برابر غذا حداقل در قبال دادن نفت به شما دارو و غذا می دهند اما اینها اینقدر از ایرانیان کینه دارند که نماد عزت شما همچون قاسم سلیمانی را ترور می کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از گلستان ما ؛ محمد باقر نوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور ظهر امروز در جمع راهپیمایان 22 بهمن مردم گرگان اظهار کرد : دشمنی آمریکا با ایران با انقلاب اسلامی بیشتر شد ، ابتدا کردستان را شلوغ کردند ، بعد بلوچستان و خوزستان و سپس به ترکمن صحرا آمدند تا ترکمن های عزیز را با عقاید شوم خود همراه سازند اما اراده الهی همه خواسته های آنان را بهم زد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان ما,

نوبخت افزود : بعد از تفرقه افکنی های مرزی ، ترور ها را شروع کردند و مغزهای انقلاب نظیر شهید مطهری و شهید مفتح را زدند که نمادی از اسلام ناب محمدی در برابر کمونیزم شرق و لیبرالیسم غرب بودند ، بعد از آن ائمه جمعه نظیر اشرفی اصفهانی و دستغیب که زبان گویای انقلاب بودند را ترور کردند و می گفتند باید زبانهای انقلاب را قطع کنیم .

,

وی تصریح کرد : بعد از آن شهید رجایی و باهنر را به شهادت رسانده و سپس با 12 لشکر مکانیزه و با همراهی و حمایت تسلیحاتی شرق و غرب به کشورمان حمله کردند و بچه های ما با دست خالی جلو آنها ایستادند و من یادم می آید که زمان جنگ بچه های گلستان ، گیلان و مازندران در تیپ کربلا همه یکی بودیم و در برابر دشمن می جنگیدیم .

,

معاون رئیس جمهور اضافه کرد : تلاش برای تحریم اقتصادی کشور حربه بعدی دشمن بود که با گرو گرفتن معیشت و ایجاد نارضایتی مردمی، جنگ داخلی ایجاد کنند و این محاصره اقتصادی انجام شد و آخرین تحریم ها هم توسط آمریکا در حال انجام است .

,

نوبخت یادآور شد :  این تحریم ظالمانه حتی از تحریم نفت در برابر غذا هم بدتر است ، چون در تحریم نفت در برابر غذا حداقل در قبال دادن نفت به شما دارو و غذا می دهند اما اینها اینقدر از ایرانیان کینه دارند که نماد عزت شما همچون قاسم سلیمانی را ترور می کنند.

,

وی بیان کرد : دشمنان فکر می کنند با تحریم اقتصادی و بستن راه فروش نفت ، ما قادر نیستیم حقوق کارکنان خود را پرداخت کنیم یا طرح های عمرانی را پیگیری کرده و از نیروهای مسلح حمایت کنیم ، اما به کوری چشم آنها همه این امور در حال انجام است .

,

نوبخت با بیان اینکه علیرغم تمام این سختی ها هجدهمین اقتصاد جهانی را داریم، افزود : این آمار را صندوق بین المللی پول داده و این موفقیت ها جز با رهبری داهیانه و حمایت شما مردم امکانپذیر نبود .

,

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور که در جمع راهپیمایان 22 بهمن گرگان و در یک هوای بارانی صحبت می کرد ، ادامه داد : 41 سال ما را تحریم کردند اما امروز جمهوری اسلامی رتبه اول علمی منطقه و رتب 19 جهان را دارد ، امروز در انرژی هسته ای و هوا فضا پیشرفتهای زیادی داشتیم ، فرزندان رشید ما در هوافضا سپاه موشک هایی ساختند که هیچ قدرتی نمی تواند در برابر آنها مقاومت کند .

,

نوبخت تاکید کرد : اما در کنار همه این قدرتهای نظامی ، علمی و اقتصادی ، هنر انقلاب اسلامی تربیت افرادی چون حاج قاسم سلیمانی است ، مرد بزرگی که در دل این انقلاب یک انسان کامل شد و رشد کرد و در جبهه های جنگ به کمالات رسید و وقتی اینطور ناجوانمردانه شهید شد مسلمانان در داخل و خارج از ایران برای او سوختند و اشک ریختند .

,

وی در پایان گفت : این انقلاب اسلامی 41 سال پیروز بود و با رهبری عزیز و حمایت شما مردم برغم همه مخالفت ها پیروز خواهد شد و این وعده الهی است .

,

انتهای پیام /

,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه