اخبار داغ

سند پرافتخار انقلاب در آذربایجان‌شرقی؛

نمایش شکوه با رمز فجر سلیمانی

نمایش شکوه با رمز فجر سلیمانی
مردم شهرهای مختلف آذربایجان‌شرقی همزمان با سراسر کشور، حضور انقلابی و ولایت‌مداری خود را تثبیت کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، راهپیمایی چهل و یکمین فجر انقلاب اسلامی امروز در سراسر کشور برگزار شد. حضور مردم آذربایجان‌شرقی تفاوتی بزرگ با سرتاسر کشور داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,  راهپیمایی چهل و یکمین فجر انقلاب اسلامی امروز در سراسر کشور برگزار شد. حضور مردم آذربایجان‌شرقی تفاوتی بزرگ با سرتاسر کشور داشت.,

از روزهای گذشته، برف و سرمای شدیدی بر تمام استان سایه افکنده و بارش برف همچنان ادامه دارد. با این حال مردم انقلابی استان با حضور در خیابان‌ها و محلات مختلف در سراسر آذربایجان‌شرقی سند ولایت مداری خود را تثبیت کردند.

,

, ,

راه‌پیمایی امسال در تبریز از ساعت 10/30 آغاز شده بود و گروه‌های مردمی دسته دسته خود را به میدان ساعت تبریز رساندند. تصاویر منتشر شده نشان می‌داد، طیف‌های مخنلف مردم در راه‌پیمایی حضور داشتند. چرا که جشن انقلابِ ملت ایران مصادف با چهلم شهادت حاج قاسم سلیمانی  سیدالشهدای جبهه جهانی مقاومت بود.

,

مردم شهرستان میانه نیز همزمان با سراسر کشور در راهپیمایی 22 بهمن حضوری گسترده داشتند. فرهنگیان و دانش آموزان عزیز در حماسه پرشکوه و پرشور ۲۲ بهمن شرکت کردند و بار دیگر ثابت کردند انقلابی هستند و انقلابی خواهند ماند.

, میانه,

, ,

مردم شهرستان هریس با وجود سرمای شدید با حضور انقلابی خود ثابت کردند که ولایت‌مداری و حضور در صحنه سرما و گرما نمی‌شناسد و هرجا دفاع از انقلاب و اسلام در میان باشد مردم حضور خواهند داشت.

, هریس,

, ,

مردمی انقلابی در شهرستان کلیبر با حضور پرشور در چهل و یکمین فجر انقلاب با شعار مرگ بر آمریکا جنایات ترامپ را محکوم کردند. 

,  کلیبر,

, ,

مردم شهرستان مهربان  همچون سایر شهرهای استان حضور انقلابی خود را در میدان به رخ دشمنان کشیدند و بر مجازات قاتلان حاج قاسم سلیمانی تاکید کردند. 

, مهربان,

, ,

شهرستان مراغه یکی از بزرگترین شهرهای استان است که مردم انقلابی آن دیار در راهپیمایی 22 بهمن ماه حضور یافته و یاد و نام حاج قاسم سلیمانی را گرامی داشتند.

, مراغه,

, ,

بستان‌آباد یکی از شهرستان‌هایی است که مردم انقلابی آن در گرامی‌داشت فجر انقلاب و حمایت از نظام اسلامی در خیابان‌ها به صورت پرشور حضور یافتند.

, بستان‌آباد,

 

,

, ,

مردم انقلابی شهرستان بناب با گذشت چهل و یک سال از فجر انقلاب اسلامی و همزمان با چهلم شهادت حاج قاسم سلیمانی با حضور انقلابی خود در خیابان‌ها، جنایات آمریکا علیه ملت ایران را محکوم کردند.

, بناب,

, ,

راهپیمایی امروز 22 بهمن ماه از صبح امروز در تمام شهرها و حتی روستاهای کشور برگزار شد. مردم همیشه در صحنه هشترود با حضور انقلابی خود در خیابان‌های این شهر آغاز دهه پنجم انقلاب را گرامی داشتند.
 

, هشترود,
,

, ,

شهرستان ملکان از دیگر شهرهایی بود که با حضور انقلابی خود بار دیگر در دفاع از انقلاب و اسلام  به خیابان‌ها آمدند و با شعار «مرگ بر آمریکا و آذربایجان اویاخدی انقلابا دایاخدی» حمایت خود را از انقلاب اسلامی اعلام کردند.
 

, ملکان,
,

, ,

«تاپای جان من انقلابیم» از عمده شعارهای مردم ولایت‌مدار عجبشیر بود که با حضور انقلابی خود حمایت از انقلاب اسلامی را به رخ دشمنان کشیدند.

, عجبشیر,

, ,

, ,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه