اخبار داغ

معاون سیاسی استانداری مرکزی:

مردم ثابت کردند همواره برای دفاع از کشور در صحنه هستند

مردم ثابت کردند همواره برای دفاع از کشور در صحنه هستند
معاون سیاسی استانداری مرکزی در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه گفت: امروز ملت فهمیم ایران با حضور با معنی خود در راهپیمایی به جهانیان نشان دادند که انقلاب اسلامی و رهبری انقلاب را دوست دارند و علیرغم همه مشکلات و سختی‌ها به نظام و انقلاب خود پایبند هستند همواره برای دفاع از کشور در صحنه هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار آفتاب؛ امروز مردم استان مرکزی همزمان با سایر نقط این کشور همیشه آباد و سرفراز و در کنار دیگر مردم انقلابی، شهید پرور و ولایتمدار ایران اسلامی با حضور گسترده خود در مراسم راهپیمایی ٢٢بهمن از لحظاتی پیش حضور به هم رساندند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار آفتاب, دیار آفتاب, دیار آفتاب,

از همان لحظات ابتدایی مراسم، راهپیمایانان از اقشار مختلف مردمی، پیر و جوان، زن و مرد با در دست داشتن پلاکاردهایی با مضامینی همچون «قدرت استکباری و جهنمی آمریکا ماندنی نیست و از بین خواهد رفت»، «آنها خواب آمریکا را می‌ببنند، خدا بیدارشان کند»، «مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل» بار دیگر پشتیبانی خود از نظام و ولایت را یکصدا فریاد زدند.

,

حضور مسئولان در کنار مردم بار دیگر انسجام وحدت ملت ایران را به رخ جهانیان کشید.

,

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی:

, سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی:,

ارتباط انقلاب اسلامی با مردم ناگسستنی است

, ارتباط انقلاب اسلامی با مردم ناگسستنی است, ارتباط انقلاب اسلامی با مردم ناگسستنی است,

حجت الاسلام عباس دانشی سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی در گفتگو با دیار آفتاب گفت: حضور مردم در راهپیمایی امسال علیرغم هوای سرد و بارش برف بسیار باشکوه و معنا دار است.

,

دانشی اظهار کرد: هم اکنون که ما در خیابان ادبجو هستیم مردم هنوز در میدان شهدا تجمع دارند و این نشان از مشارکت بسیار بالای مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن است.

,

وی ادامه داد: ۲۲ بهمن برای ملت بزرگ ایران روز بسیار بزرگ و خاطره انگیز است و حضور مردم در این راهپیمایی آنها را به یاد آرمان های بلند انقلاب اسلامی می اندازد که می خواهند با این حضور به جهانیان بگویند همواره بر سر آرمان ها و عهد و پیمانشان هستند.

,

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی بیان کرد: در طول ۴۱ سال انقلاب اسلامی مردم همواره پای کار انقلاب بوده اند و همواره در هر صحنه ای برای دفاع از کشور حضور پیدا کرده اند.

,

وی ادامه داد: حضور باشکوه مردم در این راهپیمایی علیرغم تمام توطئه ها و دشمنی ها نشان از این دارد که ارتباط انقلاب اسلامی با مردم ناگسستنی است.

,

دانشی خاطرنشان کرد: حضور معنادار مردم در این راهپیمایی با وجود حساسیت شرایط داخلی و خارجی نشان از این دارد که این ملت هنوز بعد از گذشت ۴۱ سال به دنبال تحقق آرمان های انقلاب است و از توطئه های دشمن نا امید نخواهد شد.

,

فرمانده سپاه روح الله :

, فرمانده سپاه روح الله :,

دشمنان از قدرت جمهوری اسلامی واهمه دارند

, دشمنان از قدرت جمهوری اسلامی واهمه دارند, دشمنان از قدرت جمهوری اسلامی واهمه دارند,

سردار کریمی فرمانده سپاه روح الله در گفتگو با دیار آفتاب در جمع راهپیمایان پرشور اراکی گفت: پس از ۴۱ سال حضور در راهپیمایی های انقلاب اسلامی امسال علیرغم هوای سرد و برفی حضوری پر شعور و شعور است.

,

کریمی اظهار کرد: حضور مردم در راهپیمایی سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی یکی از نشانه‌های بر حق بودن این انقلاب و نظام است و ملت فهیم ایران اسلامی همواره پشتیبان نظام، رهبری و انقلاب بوده اند و همیشه در هر صحنه ای آمادگی خود را برای دفاع از کشور نشان داده اند.

,

وی ادامه داد: این حضور باشکوه مردم در راهپیمایی خود یک نعمت بزرگ است و امروز دشمن از قدرت جمهوری اسلامی می ترسد و واهمه دارد و یکی از همین مولفه های قدرت همین حضور مردم است.

,

فرمانده سپاه روح الله خاطرنشان کرد: مردم یکی از مولفه‌های قدرت نظام اسلامی محسوب می شوند و حضورشان در این راهپیمایی باشکوه سبب ناامیدی دشمنان خواهد شد و این پیام روشن ملت ایران به تمام دشمنان است.

,

معاون سیاسی استانداری مرکزی:

, معاون سیاسی استانداری مرکزی:,

مردم ثابت کردند همواره برای دفاع از کشور در صحنه هستند

, مردم ثابت کردند همواره برای دفاع از کشور در صحنه هستند, مردم ثابت کردند همواره برای دفاع از کشور در صحنه هستند,

بهروز اکرمی معاون سیاسی استانداری مرکزی در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه در گفتگو با دیار آفتاب گفت: امروز ملت فهمیم ایران با حضور با معنی خود در راهپیمایی به جهانیان نشان دادند که انقلاب اسلامی و رهبری انقلاب را دوست دارند و علیرغم همه مشکلات و سختی‌ها به نظام و انقلاب خود پایبند هستند همواره برای دفاع از کشور در صحنه هستند.

, .,

اکرمی اظهار کرد: مردم امروز وظیفه و تکلیف سنگینی بر روی دوش مسئولین می گذارند و همه ما به عنوان مسئول باید به این ندای مردم گوش فرا دهیم.

, .,

وی ادامه داد: خدمت گذاری برای مردم امروز با توجه به این حضور گسترده بیش از گذشته مورد توجه باشد و همه باید در این راستا قدم برداریم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه