اخبار داغ

رئیس هلال احمر آمل خبر داد

نجات 20 خودرو گرفتار شده در برف در محور هراز

نجات 20 خودرو گرفتار شده در برف در محور هراز
رئیس هلال احمر آمل از نجات ۲۰ خودرو گرفتار شده در برف در محور هراز خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جمشید نیک‌زاد در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ از بارش برف سنگین در محور هراز خبر داد و گفت: با شروع بارش باران در شهرستان آمل و بارش برف در محور هراز، کلیه های نیروهای امدادی پایگاه های امداد جاده ای پلور، رینه، گزنک و کهرود به صورت آماده باش درآمده تا در صورت نیاز عملیات امدادرسانی فوری انجام شود.

وی افزود: با ادامه بارش های برف و ایجاد مشکلات برای برخی از خودروهای در حال تردد در این محور، اکیپ های امدادرسانی در نقاط مختلف جاده عملیات رهاسازی را آغاز کرد.

رئیس هلال احمر شهرستان آمل با اشاره به گرفتار شدن ۲۰ خودرو در محور مواصلاتی هراز، خاطرنشان کرد : ۵۰ نفر از سرنشینان این خودروها که در منطقه امامزاده هاشم گرفتار شده بودند؛ نجات یافتند.

وی با تاکید بر اینکه در حال حاضر مشکل خاصی در حوزه امداد و نجات در محور هراز وجود ندارد؛ به هموطنان توصیه کرد: با توجه به شرایط جوی از سفرهای غیرضروری خودداری کنند و نسبت به ذخیره سوخت در مناطق کوهستانی اقدامات لازم را انجام دهند.

نیکزاد در ادامه تاکید کرد: اگر چنانچه فردی دچار حادثه شد بلافاصله با شماره ۱۱۲ ندای امداد جمعیت هلال احمر تماس برقرار کرده و درخواست کمک کند.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه